Beoordeeld op 8 augustus 2018

Zeer goed hotel met mooi zwembad, waar je niet op voorhand een bedje moet reserveren. Vriendelijke bediening. Super ontbijt, alles was aanwezig. Diner was ook altijd prima. Altijd kindergerechten beschikbaar. Mooie verzorgde kamer en zeer goede wellness. Een aanrader! Zeker 5 sterren waard!

Kamertip: Wij hadden een familiekamer, een aparte slaapkamer en van de sofa werd nog een 2 pers bed gemaakt. Deze kamer was zeker ruim genoeg.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, netjes en echte vijfsterrenservice! Mooi zwembad, erg vriendelijk, uitgebreid ontbijt met zelfs spumante (rosé of wit) handige gratis shuttle naar de stad. Mooie kamers met ruime badkamer en terras. Enige minpunt is luidruchtige airco. Voor de rest echt een pareltje!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel met prachtige kamers. Het ontbijt is buitengewoon goed, veel keuze van water tot prosecco en de bediening is buitengewoon goed. Hebben 2 keer gegeten in het restaurant en beide keren zeer goed. 1 min puntje ze hebben wel een bar waar je wat kan drinken s’avonds maar is niet echt uitnodigend.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk genieten in dit luxe hotel. Wij boekten via Secret Escapes aan een sterk verminder tarief. Dit nam niet weg dat we heel goed ontvangen werden en een mooie kamer kregen. Hier wil ik nog wel eens terug gaan

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 april 2018

Reis geboekt via Voyage privé.
Prachtige locatie.
Uitstekende voorzieningen.
Uitgebreide welness.
Mooi buitenzwembad met voldoende privacy
Water zwembad in april wel nog wat te koud
Supervriendelijk personeel
Wat wil je nog meer?