“Onder het oude raadhuis een kleine, modern ingerichte locatie met een smal terras”
Beoordeling van Eiscafe Leone

Eiscafe Leone
Geclassificeerd als nr. 7 van 74 Restaurants in Bocholt
16 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben hier op een regenachtige (markt)dag genoten van een uitstekend kop koffie en van een prettige bediening in een relatief kleine, maar schone ruimte.

Datum van bezoek: maart 2020

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker op het terras gezeten. De bediening was prima, het ijs was heerlijk en grote portie. Spaghetti ijs is een echte aanrader. De ambiance van het oude raadhuis verhoogt de sfeer ook.

Datum van bezoek: september 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere malen ijs gegeten bij eiscafe Leone, regelmatig verrassende smaken, zoals rabarber, rafaelo, mon cheri etc

Datum van bezoek: mei 2018
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ingang oogt wat vreemd, felle ledlampen oogden niet echt gezellig. Eenmaal binnen nog net een plekje kunnen bemachtigen.
Zeer veel keuze uit ijscoupes, wafels, erg grote porties voor een redelijke prijs. Ijs was erg lekker, vol smaak. Terugkomen de volgende keer bij bezoek aan Bocholt.

Datum van bezoek: november 2017
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de oktoberkermis is dit traditioneel ons rustpuntje in het dan zo drukke Bocholt. Kopje koffie, geserveerd met een mini ijsje en een geweldige ambiance.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Eiscafe Leone bekeken, bekeken ook

Bocholt, Noord-Rijnland-Westfalen

In Eiscafe Leone geweest? Deel je ervaringen!