TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 maart 2017

Geweldig hotel, zeer riante kamer. Voor ons dicht bij de tandarts waar wij moesten zijn.
Op loop afstand naar centrum van Bocholt. Goed restaurant, prijs qualiteit is goed, zelfs goedkoop voor Nederlandse begrippen.

Kamertip: Is redelijk rustig in Bocholt! Wij hebben er geen overlast qua geluid ervaren.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Erg goed en schoon. Hyper modern eenvoudig, en midden in de stad. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed en veel keus. Vers fruit. Badkamer schoon en netjes. Wij hadden onze honden mee maar in de buurt niet handig om uit te laten. Verder erg gastvrij

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn hier op een vrijdag zomaar binnen gelopen of er een kamer vrij was voor 2 nachten. Wij werden echt supervriendelijk geholpen en er was een kamer vrij. Wij werden gelijk op de hoogte gesteld dat op zaterdagavond er een open air festival in hun tuin zou plaatsvinden, dus overlast van de muziek kon er zijn. Ook kregen wij 2 x een WiFi code voor onze mobiele apparatuur. Deze werkt niet naar behoren en elke keer moest weer helemaal opnieuw inloggen. Niet meer van deze tijd vind ik.
De kamer was mooi met een mooi balkon alles wat je nodig hebt. Er is echter geen airco aanwezig en dan is de kamer erg warm 's nachts en met de deur open slapen was niet echt een optie aangezien er niet echt een afscheiding is tussen de balkons van de kamers. Op zaterdagochtend was het ontbijt helemaal top en er ontbrak niks.
Zaterdagavond was dus het festival, maar daar hebben wij niet veel last van gehad. Alleen op zondagochtend bij het ontbijt waren ze er niet op voorbereid dat er zoveel mensen te gelijk zouden ontbijten en werd er niet op tijd bijgevuld en liep er 1 dame in de bediening om koffie/thee te regelen en om bij te vullen. Na het ontbijt wilde wij de koffers gaan halen op de kamer en daarna uitchecken. Tot onze verbazing waren ze onze kamer aan het schoonmaken en werden lichtelijk geïrriteerd verzocht om zo snel mogelijk de kamer te verlaten. Dit was om 9.30 uur terwijl de uitchecktijd 11.30 is.
Bij het afrekenen zijn we wel eens vriendelijker geholpen en vind het niet meer dan normaal dat er gevraagd wordt of alles naar het zin is geweest. Dat kon er niet van af.
Dus de vraag nog een keer terug. Ik denk het niet.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2014

Supermooi hotel, 5sterren waard met 4 sterren prijs, vriendelijk personeel en huiselijk aanvoelend romantisch hotel. Winkels en shoppingmall vlakbij. Ontbijt echt uitgebreid. Voldoende parking en heerlijke bedden. De badkamer is groot en van alles voorzien.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 2 juli 2012

Hotel Residenz is een kleinschalig zeer luxe hotel met ruime, schone kamers en badkamers aan de rand van het gezellige stadje Bocholt net over de grens.
Ontbijt is zoals men dat bij onze oosterburen gewend zijn: zeer goed en voor iedere smaak.!
Vriendelijk personeel.
Kortom: aanradertje voor een weekendje weg.

Datum van verblijf: oktober 2011