TripAdvisor
Bocholt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Good Burgers, nice fries”
Beoordeling van Burger Nerds

Burger Nerds
Geclassificeerd als nr. 18 van 96 Restaurants in Bocholt
18 oktober 2017 beoordeeld

a new restaurant in Bocholt. It has been there voor half a year now (now=okt 2017) Small card with interesting Burgers. The flavour is very good. The meat is juicy, tastfull and baked very well. The fries are good, crispy and tastfull as well. The drinks are presented in small bottles so what you see is what you get. The price of a burger is between 7 and 9 Euro's But you will get a good size burger. We will be going for a second time soon.

Sinds een half jaar in Bocholt en we waren er nog niet eerder geweest. Een kleine kaart met zo'n 6 burgers denk ik en twee vegetarische versies. De burgers zijn sappig, smaakvol en goed gebakken, net een beetje rosé van binnen. De frietjes zijn goed, kanpperig en vers. Het drinken wordt geserveerd is flesjes, dus geen nepspul. De prijs van een burger ligt tussen 7 en 9 euro, maar daar krijg je dan een behoorlijke burger voor. We gaan er vast binnenkort weer naar toe.

Datum van bezoek: oktober 2017

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Burger Nerds bekeken, bekeken ook

Bocholt, Noord-Rijnland-Westfalen

In Burger Nerds geweest? Deel je ervaringen!