Vandaag geopend: 08:30 - 19:00

Zoetermeer, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.226 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bonifacio
vanaf 56,16 US$
Meer info
vanaf 381,90 US$
Meer info
Beoordeeld op 3 juni 2019

zeer goede uitstap op zee met leuke gids. zeer goede uitleg en ludiek. 1 uur amusement. Je ontdekt zaken die je vanop land niet ziet. comfortabele boot.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij gingen met circuit 2 naar de eilandjes en terug langs de kust en de grotten. Voldoende tijd (naar eigen wens) om op het eiland te blijven. Leuke boottocht, jammer dat de gids alleen uitleg gaf in het Frans.
Met circuit 1 ga je meer in de grotten, dat gebeurt niet met circuit 2, daar is die boot te groot voor.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 30 juni 2018 via mobiele applicatie

En je krijgt precies wat je verwacht: een rondleiding langs de plekken die je wilt zien. Ervaren personeel, ook attent voor ons buitenlanders. De Frans en te snel uitgesproken versie werd wat cabaretesk en amuseerde publiek “over the top”

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Het is een leuke tocht om te doen. Je ziet de verborgen strandjes en de prachtige klif waar Bonafacio op ligt.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Na alle lovende verhalen de boot opgestapt. Eerlijk gezegd viel het ons enorm tegen. Een snelle boottrip waarvan wij alleen de laatste 15 minuten echt mooi vonden. Massa toerisme... als je daar niet van houdt kun je het beter overslaan. Een wandeling baar de vuurtoren geeft je een veel mooier beeld van Bonifacio op de rotsen.

Datum van activiteit: oktober 2017