Vandaag geopend: 08:30 - 19:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Erg ged

Vriendelijke bemanning , goed commentaar wel enkel in het Frans . Brochures in Engels . We kwamen ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juni 2019
667philipd
Antwerpen, België
via mobiele applicatie
leuke gids

zeer goede uitstap op zee met leuke gids. zeer goede uitleg en ludiek. 1 uur amusement. Je ontdekt ... meer lezen

Beoordeeld op 3 juni 2019
DirkS2391
Destelbergen
Lees alle 1.228 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bonifacio
vanaf 56,50 US$
Meer info
vanaf 384,19 US$
Meer info
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Deze boottocht is zeker aan te raden om een totaalzicht te krijgen op deze merkwaardige stad. Tijdens de boottocht is een goede uitleg van een gids voorzien. Gratis parking voorzien in de buurt (volg: promenades de mer)

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

De rondvaarten noemen ze Promenades (wandelingetjes). Drie rederijen voeren samen diensten uit in de wateren rond Bonifacio, waardoor behoorlijke prijzen kunnen worden gevraagd (€9 voor kids tot 12 en €17,5 voor volwassenen voor een uur). Wij hadden een boot die uitgebreid langs en in grotten binnenmeertjes en calanches voer en daarna met hoge snelheid terug voer om ook aan de andere kant nog tekst en uitleg te geven. De gids geeft duidelijke uitleg over ontstaan en historie maar is af en toe slecht te verstaan door omgevingsgeluid en spreekt aan boord alleen Frans.
Zeker een aanrader, maar best aan de prijs

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een jonge gids, Leo, die echt zo stand-up comedy kan gaan doen. Informatief, grappig, het uitzicht echt mooi. Zeker aan te raden. We betaalden 5 euro extra voor visioen sous-marin en op zich was dat het niet waard voor ons maar op die boot zaten veel minder mensen dan op de andere boten. Zowel de grotten, het zicht op bonifacio als de gids echt top.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015

De Promenades en Mer varen af en aan; bij het uitvaren van de haven kun je je vergapen aan de superjachten die hier afgemeerd liggen (zoek ze op op http://www.superyachtnews.com/). De tocht langs Bonifatio is adembenemend. Speciaal zijn de uitstapjes de grotten in en het voederen van de vissen en vogels. Pas op: ga niet links achterin zitten: daar wordt je nat (als de zee wat ruw is).
Het parkeren is verder perfect geregeld. Je kunt in eerste instantie vlakbij de haven parkeren en na 19:00 op een gratis parkeerplaats voor klanten van SPMB wat verder op.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 2 augustus 2014 via mobiele applicatie

Ondanks dat we de pech hadden om een onverstaanbare en sjagrijnige gids te treffen, is het de moeite waard om dit boottripje te maken. Hoewel slechts door één grot gevaren wordt, is het bijzonder mooi om Bonifacio eo vanaf het water te zien.