Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede chauffeur/ ranger die niet de toeristische route neemt. Mama beer met kleintjes gespot!

Beoordeeld op 28 augustus 2019
meikeklaver4
We hebben een luipaard gezien!

Beoordeeld op 26 augustus 2019
Lllokven
Lees alle 53 beoordelingen

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Erg leuke safari, waar je echt aan het spotten was. Hij nam niet de toeristische paden, maar volgde intuitie en ging uit van zijn ervaring. Veel gezien, helaas geen luipaard, maar wel moeder beer met 2 kleintjes, grote python, olifanten, veranen, pauwen, herten, buffels, zwijnen en nog veeeel meer.

Datum van activiteit: augustus 2019
LakeSide Cabana T, Owner van Spotting Trails, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Thank you so much fof reviewing us. It is the best feedback that yo giving us. Thank you so much. Great future for you. Thank u.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

De jeep was comfortabel en de gids deed zijn uiterste best om ons alle mooie dieren te laten zien. Wij hebben erg genoten van de half day tour. Prima ontbijtje meegekregen voor onderweg.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 maart 2020