“Best seafood”

Keukens: Birmaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriete plaats om te lunchen of dineren op Ngapali Beach. Zeer verse vis en zeevruchten, lekker bereid en steeds lachende staff. De prachtige sunset kregen we er drie dagen op rij bij. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het strand ligt dit familie restaurant waar je super kunt eten. King prawns, red snapper en nog veel meer; allemaal vers en heerlijk gemaakt. Je voelt je enorm welkom door de gastvrije bediening van de gehele familie . Wij zijn hier gekomen voor de lunch op onze eerste dag. Daarna nergens anders meer gegeten. Bij ondergaande zon happy hour met heerlijke cocktails.
‘s Avonds vis van de gril om te smullen. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het strand. Aardige bediening. Prachtige zonsondergang met een cocktail. Heerlijk eten met liefde gemaakt.
Wij gaan nergens anders naar toe. Zowel voor lunch, happy hour en diner. Voor 15000 eten en drinken met z’n twee. Wat wil een mens nog meer. Dit is paradijs op aarde.
Tip: neem een zaklantaarn mee als je over het strand terugloopt naar je hotel. Het krioelt van de krabben.

Datum van bezoek: november 2019
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog geen 150 meter van ons hotel vandaan. Terwijl we iets gingen zoeken om te gaan eten we deze direct. Zat aardig vol en dachten ff kijken. Het is goed betaalbaar en heerlijk eten. Als je wilt eten op een later tijdstip erg handig om te reserveren. Het is best druk hier qua mensen. Maar het is dan ook zalig eten !!!!!

Datum van bezoek: november 2018
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier terecht na onze aankomst in Ngapali. Restaurant op het strand wat echt super is.
Hebben hier een snack gegeten en een biertje gedronken.
Leuke locatie en lekker eten. Dat samen met een heel vriendelijke bediening, een aanrader in Ngapali.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Original Sunset View Beach Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Ngapali, Rakhine State

In Original Sunset View Beach Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!