28 personen bekijken dit hotel
Lol.travel396 US$
Agoda.com357 US$
Trip.com365 US$
Beoordeeld op 25 februari 2019

In februari verbleven wij een week In Tamassa, voor ons tot nu toe het beste all inclusieve resort ooit.
Het begon al op het vliegveld waar vervoer voor ons klaar stond.
Het heeft ons aan niets ontbroken, zoals eerder anderen schreven staat de gast
op nummer 1.
Alles is top, gevarieerd, maar ook een warm buffet, en een goed ala carte restaurant, met elke dag een andere kaart.
Het resort ligt mooi en wordt goed onderhouden, en de housekeeping is perfect.

Kortom een aanrader en wij komen zeker een keer terug

Datum van verblijf: februari 2019
Stephan A, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Dear Patrick W,

Thank you for sparing your invaluable time to share your feedback on your recent stay at Tamassa. I am pleased to note that our services and facilities were to your satisfaction.

Your positive feedback about the hotel is deeply appreciated and have been communicated to all the members of our team.

We look forward to the pleasure of your continued visits and assure you of the best in service and hospitality.

Kind regards,

Stephan Anseline
General Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2018

We hebben enorm genoten van ons verblijf op Mauritius waarbij we vanaf 5 mei 2018 een week verbleven in het Tamassa Resort. We hadden een Beach Room op de eerste verdieping met prachtig uitzicht op strand en zee. Heerlijk om de gordijnen open te trekken en met een kopje thee in bed wakker te worden met uitzicht op zee. De kamer werd goed schoongehouden en voor een vast bedrag kon je onbeperkt was laten doen (’s ochtends bellen, achterlaten in de kamer en ’s avonds alles schoon en opgevouwen terug).
De zee is een flink stuk vrij ondiep waardoor je al 20 meter vanaf het strand staand kan snorkelen in water tot middelhoogte en al daar de meest prachtige vissen kan zien. Mijn man stootte zijn knie aan een prachtige paarse zee-egel waardoor er stukjes in zijn knie terecht kwamen. Op dat moment was het erg fijn dat er een verpleegkundige aanwezig was op het resort. Hier waren geen extra kosten aan verbonden.
Op het strand en in het gras kon je heerlijk zitten, drankjes of lunch bestellen en genieten van de zonsondergang. ’s Avonds na het eten gingen we regelmatig nog een half uur op een strandbed liggen, kijkend naar de prachtige heldere sterrenhemel zoals je die in Nederland niet meer kan zien.
De ligging is prima om op één dag een taxi te huren en alle bezienswaardigheden van het zuidwesten op eigen te tempo te bezoeken.
En dan het eten. Mijn man eet geen vlees en ik ben veganist en dan is het vaak maar afwachten wat je kan eten. Het buffet met elke dag een ander thema was gelukkig en enorm gevarieerd en uitgebreid met voor ieder wat wils, maar zeker ook een zeer groot aanbod aan vegetarische en zelfs vegan gerechten. Als ik had gewild had ik sowieso elke avond een heerlijke dahl met rijst en parathi kunnen eten (Mauritius kent een geweldige Indiase keuken), maar vanaf de eerste dag waarop ik de chef vroeg wat ik als vegan kon eten werd ik elke avond rondgeleid én werden elke avond speciaal voor mij gerechten gemaakt waarbij soms werd aangesloten op het thema van de dag, maar wat op mijn verzoek ook vaak de heerlijkste curries waren met linzen en kikkererwten of zelfs tofu in plaats van paneer. Geen verzoek was te gek, dus vraag het gerust. Zo zag ik geen sojamelk bij het ontbijt, maar bij navragen werd dit meteen gehaald. En ook al hadden ze het nog nooit gemaakt, de laatste dag kreeg ik de lekkerste scrambled tofu die ik ooit gegeten heb. Chef Mahesh, Sous Chef Subash en Chef de Partie Harjit hebben dit al bijzondere verblijf werkelijk onvergetelijk gemaakt!

Datum van verblijf: mei 2018
Suhaylah R, Guest Relations Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Dear Guest,

Thank you for your fabulous feedback and I am sure it will help future travelers in their search for a resort.

We are happy that you have got the opportunity to enjoy the beach room’s comfort, sea view and cleanliness serviced by the housekeeping team members. For them, Cleanliness is next to Godliness. They have the eyes for details and ensure the premises are kept spotlessly clean.

We are glad to learn that you have appreciated the vegan friendly cuisine and have been well taken care of by our chefs. The kitchen brigade on a daily basis strive hard to add creative touch and flair to their menu in order to please different palates and satisfy those special dietary requirements.

We look forward to welcome you back for another amazing holiday in the near future.

Sincerely yours’,

Beoordeeld op 29 juli 2018

locatie was perfekt, eten uitstekend, mooi kamers, ruim en luxe. Ik heb dit hotel uitgekozen omdat ik de marathon ging lopen. Marathon werd in St Felix gehouden. Het eten werd in Indiase stijl gemaakt> ik heb weinig van genoten omdat ik te veel kruidend vond voor een wedstrijd. Maar verder heb ik erg genoten.

Kamertip: rustig en aprte kamers met mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Suhaylah R, Guest Relations Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Marie-France,

Thank you for your fabulous feedback.

We are glad that you have had a wonderful time with us and you have enjoyed our location. Usually the south of Mauritius is the least explored area. The guests thus have the opportunity to discover the real Mauritius in its lush green environment. They can make bike trip to places with scenic views such as Ile au Sang Chaud, Macondé, Rochester Fall.

Once again, thank you for choosing us to help you fulfill your marathon activity. We look forward to welcome you back in near future.

Sincerely yours’,

Beoordeeld op 1 mei 2018

Heel ruim opgezet sfeervol hotel. Dit hotel ligt met vier andere hotels in het zuiden van Mauritius op ca. 45 minuten van de luchthaven. In vergelijking met de buurhotels is dit hotel zeer ruimtelijk opgezet waardoor het er niet druk lijkt. De ruimtes zijn zeer sfeervol, open, afrikaans georienteerd. Wij hadden een 2 persoons beachroom 1063, hele ruime kamer, voldoende plaats voor 3 personen. Mooie grote badkamer met inloop douche en bad. Tevens bevinden de kasten zich in het badkamer gedeelte, wat heel veel rommel scheelt in het slaapgedeelte. Aparte wc, ook heel fijn. De beachroom heeft een ingesloten terras, waardoor je bij slechter weer toch beschut zit en van het mooie uitzicht op de zee kunt genieten. Het zuiden heeft helaas vaak wel minder weer dan de rest van het eiland, het voordeel is dat het daar wel aangenamer is voor mensen die niet zo heel goed tegen de hitte kunnen. Het eten in Tamassa is heel goed, genoeg afwisseling in het buffet. Je kan 's avonds ook in het a la carte restaurant Playa eten aan of op het strand, dat moet je wel reserveren. Wij vonden het eten in het buffet restaurant net zo lekker, maar het is natuurlijk wel leuk om aan het strand te dineren. De foodtruck voor de lunch heeft heerlijke burgers. De obers gaan die ook voor je halen zodat je lekker op je strandbedje kunt lunchen. De obers bedienen je de hele dag aan je bedje als je wilt. Je kunt natuurlijk ook zelf lopen. Verder is er een uitgebreid sportprogramma, alles all inclusive. Ook het waterskien. Helaas is dit afhankelijk van het weer. Kort samengevat: het is een heerlijk hotel, waar het je aan niets ontbreekt. Als er een probleem is, meldt het en het wordt meteen opgelost. Ze bedanken je zelfs als je iets te melden hebt, zodat zij het voor je kunnen oplossen en ze weer een tevreden blije gast in huis hebben. Ik zou dit hotel weer boeken.

Kamertip: De beachrooms zijn zeker aan te raden.
Datum van verblijf: april 2018
Suhaylah R, Guest Relations Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable feedback. It is always a pleasure to learn that our guests have spent a fabulous time at our resort. At Tamassa, the all inclusive offer is very special, as it has been specially designed to match every need and mood of the traveler as far as accommodation, food, beverages and activities are concerned. I totally agree you that Tamassa has a guest centered mantra where nothing is too much trouble. Our people is our biggest asset. They respond to every guest’s requests, needs and urgency with a smile.This attitude shapes up Tamassa’s great hospitality service.

Team Tamassa looks forward to welcome you again.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 13 maart 2018

Heerlijke omgeving, vriendelijke mensen, vanaf de receptie tot het kamer personeel, geregeld werd er gevraagd of alles in orde is en of ze nog iets kunnen doen...gewoonweg pure verwennerij van het hele personeelsteam!

Kamertip: alle kamers hebben zicht op een zwembad en de zee
Datum van verblijf: februari 2018
Stephan A, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Guests,

Thank you for your review about your stay at Tamassa.

I allow myself to respond to review as i am the new General Manager of Tamassa hotel.

Your views are important to us and in case you are planning a return trip to Tamassa, i will be most glad to help you with your reservation and booking.

Receive my best regards and certainly look forward to read from you,

Stephan Anseline
General Manager