402 US$
FindHotel396 US$
StayForLong361 US$
Trip.com402 US$
Beoordeeld op 29 juli 2018

locatie was perfekt, eten uitstekend, mooi kamers, ruim en luxe. Ik heb dit hotel uitgekozen omdat ik de marathon ging lopen. Marathon werd in St Felix gehouden. Het eten werd in Indiase stijl gemaakt> ik heb weinig van genoten omdat ik te veel kruidend vond voor een wedstrijd. Maar verder heb ik erg genoten.

Kamertip: rustig en aprte kamers met mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Suhaylah R, Guest Relations Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Marie-France,

Thank you for your fabulous feedback.

We are glad that you have had a wonderful time with us and you have enjoyed our location. Usually the south of Mauritius is the least explored area. The guests thus have the opportunity to discover the real Mauritius in its lush green environment. They can make bike trip to places with scenic views such as Ile au Sang Chaud, Macondé, Rochester Fall.

Once again, thank you for choosing us to help you fulfill your marathon activity. We look forward to welcome you back in near future.

Suhaylah Chamroo

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 1 mei 2018

Heel ruim opgezet sfeervol hotel. Dit hotel ligt met vier andere hotels in het zuiden van Mauritius op ca. 45 minuten van de luchthaven. In vergelijking met de buurhotels is dit hotel zeer ruimtelijk opgezet waardoor het er niet druk lijkt. De ruimtes zijn zeer sfeervol, open, afrikaans georienteerd. Wij hadden een 2 persoons beachroom 1063, hele ruime kamer, voldoende plaats voor 3 personen. Mooie grote badkamer met inloop douche en bad. Tevens bevinden de kasten zich in het badkamer gedeelte, wat heel veel rommel scheelt in het slaapgedeelte. Aparte wc, ook heel fijn. De beachroom heeft een ingesloten terras, waardoor je bij slechter weer toch beschut zit en van het mooie uitzicht op de zee kunt genieten. Het zuiden heeft helaas vaak wel minder weer dan de rest van het eiland, het voordeel is dat het daar wel aangenamer is voor mensen die niet zo heel goed tegen de hitte kunnen. Het eten in Tamassa is heel goed, genoeg afwisseling in het buffet. Je kan 's avonds ook in het a la carte restaurant Playa eten aan of op het strand, dat moet je wel reserveren. Wij vonden het eten in het buffet restaurant net zo lekker, maar het is natuurlijk wel leuk om aan het strand te dineren. De foodtruck voor de lunch heeft heerlijke burgers. De obers gaan die ook voor je halen zodat je lekker op je strandbedje kunt lunchen. De obers bedienen je de hele dag aan je bedje als je wilt. Je kunt natuurlijk ook zelf lopen. Verder is er een uitgebreid sportprogramma, alles all inclusive. Ook het waterskien. Helaas is dit afhankelijk van het weer. Kort samengevat: het is een heerlijk hotel, waar het je aan niets ontbreekt. Als er een probleem is, meldt het en het wordt meteen opgelost. Ze bedanken je zelfs als je iets te melden hebt, zodat zij het voor je kunnen oplossen en ze weer een tevreden blije gast in huis hebben. Ik zou dit hotel weer boeken.

Kamertip: De beachrooms zijn zeker aan te raden.
Datum van verblijf: april 2018
Suhaylah R, Guest Relations Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable feedback. It is always a pleasure to learn that our guests have spent a fabulous time at our resort. At Tamassa, the all inclusive offer is very special, as it has been specially designed to match every need and mood of the traveler as far as accommodation, food, beverages and activities are concerned. I totally agree you that Tamassa has a guest centered mantra where nothing is too much trouble. Our people is our biggest asset. They respond to every guest’s requests, needs and urgency with a smile.This attitude shapes up Tamassa’s great hospitality service.

Team Tamassa looks forward to welcome you again.

Sincerely yours,

Suhaylah Chamroo

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 13 maart 2018

Heerlijke omgeving, vriendelijke mensen, vanaf de receptie tot het kamer personeel, geregeld werd er gevraagd of alles in orde is en of ze nog iets kunnen doen...gewoonweg pure verwennerij van het hele personeelsteam!

Kamertip: alle kamers hebben zicht op een zwembad en de zee
Datum van verblijf: februari 2018
Stephan A, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Guests,

Thank you for your review about your stay at Tamassa.

I allow myself to respond to review as i am the new General Manager of Tamassa hotel.

Your views are important to us and in case you are planning a return trip to Tamassa, i will be most glad to help you with your reservation and booking.

Receive my best regards and certainly look forward to read from you,

Stephan Anseline

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Met mijn twee kleindochters vakantie geboekt alhoewel we vooraf hotel niet kenden. Was super heel goede buffetten, ‘s middags keuze tussen zeer leuk strandrestaurant, foodtruck met lekkere hamburgers en een buffetrestaurant. Ook een ijsjeskraam. Personeel is overal zeer vriendelijk. ‘ sAvonds iedere avond een ander restaurantthema . In de namiddag pannekoeken en cake die super lekker zijn. ‘ s Avonds life music. Allerlei watersporten zijn gratis aan het hotel. Kleindochter volge ook duikinitiatie die dan wen betalend is maar niet duur. Kamers zijn heel netjes alleen electriciteit mag wat sterker (verlichting, sterkte van haardroger). Er zijn drie zwembaden en hotel ligt aan het strand met genoeg ligstoelen. Hadden het zeker niet zooo goed verwacht. Ik wil er zeker nog terug.

Datum van verblijf: november 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2017

Dear Yolanda L,

Team Tamassa joins me in thanking you for sharing the amazing experience you had with us.

We are thrilled to read that you had a wonderful experience whilst being with your two granddaughters who as well really enjoyed all the aspects of our resort.

At Tamassa, we have in fact since long adopted a culture of always going the extra mile to ensure that all our guests celebrate life with us and as mentioned by your good self to come back again and again to live new experiences with us.

Huge thanks once again and we truly wish you to be back very soon!!

Nitesh Pandey
Tamassa

Beoordeeld op 19 oktober 2017

We hebben een hele fijne,mooie, indrukwekkende vakantie gehad in Mauritius bij Tamassa resort. Fijne kamer met airco, grote badkamer. Kamer werd netjes schoon gehouden. Alle medewerkers erg vriendelijk en begroeten je met een big smile. Dames van de eitjes bakken bij het ontbijt, zijn top! Het eten is goed, genoeg keus. Het is allemaal goed verzorgd. Er komen weinig Nederlanders naar Mauritius, dus je bent ECHT op vakantie! Zo jammer, want het is een mooi en bijzonder eiland. Het weer was heerlijk met hier en daar wat regen, wij zaten net aan het eind van de wintertijd. De zomertijd is begonnen en je merkt dat het al wat drukker wordt. SPA is heerlijk! Gewoon doen. Als je op Mauritius bent niet bezuinigen, maar het eiland verkennen. Het is een land waar je niet snel meer komt. Wandelen met de leeuwen, Dolswim en dagje speedboot is een aanrader. Huur een gids in om het noorden en zuiden van het eiland te laten zien, het is echt de moeite waard!

Datum van verblijf: september 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear RoyenLaura,

Thank you for sharing your holiday experience on Tripdavisor.

I feel so proud to lead such an amazing team, who I truly believe is the central pillar of our resort, their passion and genuine friendliness is totally unparalleled and I am so happy that they indeed do what they do best, making each moment matter to help you celebrate life.

There is nothing which can make us happier than to know that you are already planning to renew your experience with us and I wish to convey my sincere thanks to you for recommending us so highly.

Be back soon, we deeply wish it and promise you another “wow” experience!!

Nitesh Pandey
Tamassa