28 personen bekijken dit hotel
StayForLong360 US$
Destinia.com385 US$
Trip.com377 US$
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Geniet van een fantastisch hotel, erg lekker (en heel afwisselend) eten, een toffe foodtruck, zeer vriendelijk personeel en allerlei wateractiviteiten die aangeboden worden.

Een paradijs en het ideale recept voor een geslaagde vakantie!

Datum van verblijf: augustus 2017
Stephan A, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Guests,

Thank you for your review about your stay at Tamassa.

I allow myself to respond to your review only now as i am the new General Manager of Tamassa hotel.

Your views are important to us and in case you are planning a return trip to Tamassa, i will be most glad to help you with your reservation and booking.

Receive my best regards and certainly look forward to read from you,

Stephan Anseline

Beoordeeld op 15 juli 2017

Het hotel zorgde voor een aangenaame ervaring in Maurititieus. De monitors zorgde voor entertainment voor jongeren. Ik raad dit hotel aan voor mensen die graag een rustige vakantie hebben. Het eten was fantastisch, de burgermobil is amazing en dj Dave is top!

Datum van verblijf: juli 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear Gilles H,

Thank you for choosing our resort to spend your family holiday.

It is truly amazing to see that our team members really shined in what they do best, making each moment matter to help our guests celebrate life.

I shall make it a real pleasure to share your wonderful appreciations to DJ Dave and the whole team.

Be back soon, we truly wish it.

Beoordeeld op 13 juni 2017

We hadden een heel leuke vakantie, een goed hotel, zeer goede service, lekker eten. We sloten onze vakantie af met een wandeling met de leeuwen, een onvergetelijke ervaring . Het hotel is niet goedkoop, maar zeker een aanrader goeie service, altijd vriendelijke service. Lekkere mojito's en fantastische local Rum.

Datum van verblijf: juni 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dear ampewim,

Thank you for sharing the fabulous experience you had at Tamassa.

It make our little Tamassa family so proud to see that you enjoyed each moment spent with us from the amazing LUX* shining service delivered by our passionate team members to the delicious recipes of our chef along with the delicious cocktails.

I am glad that you had the opportunity to visit Casela Bird Park and doing the walk with the lions, which I confirm is a must to do whilst being in Mauritius.

Be back soon, we truly wish it!!

Beoordeeld op 28 maart 2017

Alles was goed in orde personeel vriendelijk (vooral Jan aan de receptie) de kamers waren ook ok kortom alles was goed. (Tuin watersport spa). Ook de verschillende zwembaden is altijd interessant. De bar maar vooral personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2017

Dear Ka s,

Thank you for sharing this short but amazing review.

I can see that you had the maximum of our resort whilst surrounded by our passionate team members who I can confirm to you work very hard to blow away our guests along with their genuine friendliness.

We truly wish to have another opportunity to welcome you back to celebrate life.

Beoordeeld op 12 februari 2017

Prachtig resort met alle voorzieningen bij de hand.de crew was dupe, restaurants en voozieningen TOP
Komen zeker terug om nog meer te genieten van het eiland en de mensen
Aan iedereen aan te bevelen wie van rust engezelligheid houd

Datum van verblijf: februari 2017
Nitesh P, General Manager van Tamassa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2017

Dear fabiennegillis1,

It is amazing to see how in only few words you showed the perfect place to be for a prefect holiday experience.

Huge thanks for that.

It is always nice to read wonderful words from our happy guests and to know that you thoroughly enjoyed each moment spent with us to its fullest.

We all wish to have another opportunity to welcome you back.