“Slechte service”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Yosemite National Park
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Buffet, Reserveringen
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een slechte service, ze gunnen je niet eens een blik. De Amerikanen staan bekend om hun service en custumor intimacy maar bij hotel kan je het vergeten. De dame bij het restaurant liet ons een half uur zitten terwijl andere gasten die na ons kwamen zonder reservering door konden. Het restaurant was half leeg. Misschien werden we als homostel gediscrimineerd maar zo ben ik nog nooit behandeld in de VS.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 november 2017 beoordeeld

Driemaal hebben wij gedineerd in het restaurant en dit naar volle tevredenheid.
De bediening was voortreffelijk en het eten was lekker.
Houdt er wel rekening mee dat de porties op Amerikaanse leest geschoeid zijn; dit wil zeggen heel grote porties.
Een tip: deel één portie met twee. In het Engels: share your meal. In Californië is dit algemeen aanvaard en wordt veel gevraagd. Men kan op voorhand vragen om het gerecht op twee borden met bijhorend bestek te voorzien. Het delen geeft u ook de mogelijkheid eventueel een dessert te bestellen dat men dan ook kan delen.
Er was grote keuze in wijn per glas, wat ook aangenaam was.

Datum van bezoek: september 2017
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot hotel met overweldigende ambiance. Er was een pianist tijdens het diner. Goede bediening. De borrel na en voor het eten was prettig. Alles kon op de rekening van ons hotel gezet worden ( Valley lodge) dit was er prettig. Goede aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017
3 oktober 2016 beoordeeld

voor een ontbijt gingen we langs bij The Majestic. De service was er hulpvaardig en heel vriendelijk. Het ontbijt is nog altijd een van de beste die ik at tijdens mijn verblijf in The States. De zaal is heel groot en mooi.

Datum van bezoek: september 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al om de sfeer in die giga ruimte. Historisch momentje ! Qualifier diner is goed, kwantiteiten zijn Amerikaans fors. Voorgerechten ipv hoofdgerechten is een goed alternatief.!Zeer attent personeel !

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die The Ahwahnee Dining Room bekeken, bekeken ook

Yosemite National Park, Californië

In The Ahwahnee Dining Room geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.