“Majestic / imposant ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Yosemite National Park
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Reserveringen
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot hotel met overweldigende ambiance. Er was een pianist tijdens het diner. Goede bediening. De borrel na en voor het eten was prettig. Alles kon op de rekening van ons hotel gezet worden ( Valley lodge) dit was er prettig. Goede aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017

3 oktober 2016 beoordeeld

voor een ontbijt gingen we langs bij The Majestic. De service was er hulpvaardig en heel vriendelijk. Het ontbijt is nog altijd een van de beste die ik at tijdens mijn verblijf in The States. De zaal is heel groot en mooi.

Datum van bezoek: september 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al om de sfeer in die giga ruimte. Historisch momentje ! Qualifier diner is goed, kwantiteiten zijn Amerikaans fors. Voorgerechten ipv hoofdgerechten is een goed alternatief.!Zeer attent personeel !

Datum van bezoek: augustus 2016
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie heeft dit restaurant, werkelijk prachtig! Bediening is goed, vriendelijk en wat minder gehaast dan in andere restaurants. Mooie menu- en wijnkaart. Prijzen zijn relatief hoog, maar toch wel te doen. Dus goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2015
20 augustus 2015 beoordeeld

De service is heel goed! Het eten was ook van goede kwaliteit. De prijzen liggen wel hoog, maar in Yosemite heb je niet heel veel keus om te eten en dit is het enige volgens mij waar je bediend word. Van sandwich tot uitgebreider, blijft wel amerikaans eten. Sandwich ca. 18 dollar zonder tax en tip. De tips maken het geheel nog prijziger, zeker als je met meerderen bent. Maar wel een keer leuk om te doen.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die The Ahwahnee Dining Room bekeken, bekeken ook

Yosemite National Park, Californië

In The Ahwahnee Dining Room geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.