Priceline
Skyscanner.com
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het heeft zeker iets, zo slapen in een tent midden in Yosemite. De locatie is geweldig. Je neemt de shuttlebus zo voor de deur. Het is wel erg druk. Niet voldoende sanitair voor het aantal mensen. Eten op terrein is oké, wel erg prijzig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2016

Wij zaten in de verwarmde tenten in Half Dome Village. 1 tip, check zeker of de verwarming werkt. De eerste nacht werkte dit bij ons niet en het was echt heel koud (zelf met extra dekens). Dag 2 werd de herstelling gedaan dus de service is zeker ok. Maar check alles voor je gaat slapen. De locatie is perfect je zit in het midden van het park perfect om van daar verschillende trails te doen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor ons westerlingen was dit een eerste kennismaking met een nationaal park in Amerika. Wij waren echt onder de indruk. Ook de tentjes waren de max, 's morgens doe je je tent open en zie je hertjes lopen voor je deur. Ongekend in België. 2 minpunten: 's nachts koelt het ferm af, neem dus een verwarmde tent en het grootste minpunt is het sanitair. Het was gewoonweg vies, vuil en ik zou nog wel wat synoniemen kunnen opnoemen!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Idd, de locatie is geweldig. Je bent constant om je heen aan het kijken hoe mooi de locatie is. Ik had het nooit willen missen. De accomodatie vraagt simpelweg om investeringen. Het is verouderd en niet schoon. De hoeveelheid mensen die er overnachten versus toiletten, douches, eetgelegenheden klopt niet. De twee dagen verder prima vermaakt en dus kujken we met een geweldig gevoel terug naar ons bezoek aan Yosemite!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016 via mobiele applicatie

De prijs kwaliteitverhouding klopt totaal niet. Je betaald echt voor de locatie, wat wel top is. Ook genoeg voorzieningen aanwezig.
Douches en toiletten waren niet schoon en ronduit smerig. Ze maken dat maar een aantal keer per week schoon. Echt te weinig voor al die mensen!
Verder staan de tenten veelste dicht op elkaar en heb je geen privacy.
Maar als je je hierop instelt maakt de locatie het allemaal wel goed.

Datum van verblijf: juni 2016