Beoordeeld op 29 oktober 2017

Dit hotel is niet goedkoop, maar wat een uitstraling! De kamers zijn prima, je gaat zo terug in de tijd. WiFi is er op 1 plaats, in een uithoek. Ontbijt was lekker, diner was gewoon en vrij prijzig. Het was ook nogal koud in het restaurant, zeker aan het raam (enkel glas?). Al bij al toch een aanrader om te logeren, het is er zo mooi.

Kamertip: Kies een kamer met sanitair, zeker als het koud is is dit veel fijner.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2017

Na kilometers slingerende boswegen stuit je plots op dit imposante oude hotel. Heerlijk zoals het gelegen: tussen de bossen op een grasveld, het hoofdgebouw, de kleine gebouwen. Wij logeerden in The Little White Cottage, een klein gebouw met drie geschakelde kamers. Prima comfort, maar verwacht geen moderne toestanden. Geen televisie of wifi op de kamer bijvoorbeeld. Wel hoge plafonds.
's avonds en 's morgens lekker gezellig eten in het restaurant. Kortom een droom? Zijn er dan geen minpuntjes? Jawel: we slaagden erin telkens schotels te bestellen die niet meer te krijgen waren. Was hilarisch. Het hotel MOET absoluut zijn authenticiteit bewaren, maar kan wel meer doen voor het milieu (dubbele ramen, en zuinige ééngreepsmengkranen bvb.). En wat absurd was: Wij hadden een wat duurdere kamer geboekt MET sanitair. Onze vrienden een goedkopere kamer ZONDER eigen sanitair. Uiteindelijk logeerden we in twee geschakelde kamers, waarbij de kamer van onze vrienden een stuk ruimer was en ze gebruik maakten van ons sanitair. Merkwaardig...

Kamertip: The Little White Cottage is heel leuk voor gezinnen met kinderen.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een heerlijk rustig hotel gelegen binnen de grenzen van het park Yosemite. De inrichting is klassiek maar authentiek. Het lijkt alsof je terug gaat in de tijd, in positieve zin.

Handig dat er gegeten kan worden bij het hotel (ontbijt en avondeten waren goddelijk). Het zwembad was ijskoud, maar in de hete zomermaand is het voor bikkels een goede afkoeling.

De meeste bezienswaardigheden in het park zitten op 45 minuten rijden van de Lodge. Hetzelfde geldt voor andere eetgelegenheden. Je zit wel binnen het park en hoeft dus niet dagelijks in de rij te staan voor entree.

Al met al zouden wij dit hotel zeker aanraden. Je kan hier goed tot rust komen en toch ook vrij snel het park verkennen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Vanuit san fransisco hier naar toe gereden.. Komen aan, konden pas na 16.00 inchecken. Internet doet het maar op 1 plek op het park. Avond eten was heerlijk, prijs kwaliteit was goed, bleek wel dat dit toch meer een 65+ hotel was, wij waren 1 vd weinige jonge stellen. Zwembad was heerlijk fris tot koud aan toe.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

We kwamen aanrijden en zagen een prachtig hotel liggen uit ca 1900.
Rondom het hotel zag je allemaal bijgebouwen in Victoriaanse stijl.
We moesten het eten uit de auto halen en hier voor tekenen omdat de bruine beren auto's af en toe open breken op zoek naar eten.
We kregen kamer 104 .
Onze kamer had 3 slaapplaatsen daar we met zijn vieren waren werd er een bed bijgeplaatst.
Wij hadden een badkamer met hierin een bad op pootjes echt geweldig.
Hier gedineerd en het ontbijt genomen.
De kwaliteit van het eten was goed en ondanks de ambiance goed betaalbaar.
Onze ober Tim bij het diner was een topper.
Continental breakfast wat bij ons bij de overnachting erbij zat was ook van goede kwaliteit.
Let wel op bij het inchecken dat je je ontbijt bonnetjes krijgt deze kregen wij pas na ageren.
Ga beslist hier eten als je hier overnacht want de eerste goede plaats om te dineren is in Oakhurst.
Golf en tennisbanen zijn er ook.
Zwembad konden we s avonds alleen niet gebruiken door twee vleermuizen die het zwembad als hun domein beschouwde.
Geweldige ervaring om hier te overnachten.

Datum van verblijf: augustus 2016