Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Vanuit san fransisco hier naar toe gereden.. Komen aan, konden pas na 16.00 inchecken. Internet doet het maar op 1 plek op het park. Avond eten was heerlijk, prijs kwaliteit was goed, bleek wel dat dit toch meer een 65+ hotel was, wij waren 1 vd weinige jonge stellen. Zwembad was heerlijk fris tot koud aan toe.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

We kwamen aanrijden en zagen een prachtig hotel liggen uit ca 1900.
Rondom het hotel zag je allemaal bijgebouwen in Victoriaanse stijl.
We moesten het eten uit de auto halen en hier voor tekenen omdat de bruine beren auto's af en toe open breken op zoek naar eten.
We kregen kamer 104 .
Onze kamer had 3 slaapplaatsen daar we met zijn vieren waren werd er een bed bijgeplaatst.
Wij hadden een badkamer met hierin een bad op pootjes echt geweldig.
Hier gedineerd en het ontbijt genomen.
De kwaliteit van het eten was goed en ondanks de ambiance goed betaalbaar.
Onze ober Tim bij het diner was een topper.
Continental breakfast wat bij ons bij de overnachting erbij zat was ook van goede kwaliteit.
Let wel op bij het inchecken dat je je ontbijt bonnetjes krijgt deze kregen wij pas na ageren.
Ga beslist hier eten als je hier overnacht want de eerste goede plaats om te dineren is in Oakhurst.
Golf en tennisbanen zijn er ook.
Zwembad konden we s avonds alleen niet gebruiken door twee vleermuizen die het zwembad als hun domein beschouwde.
Geweldige ervaring om hier te overnachten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel heeft een fantastische uitstraling. Dit ervaar je reeds als je het terrein oprijdt en je bij de receptie meldt. Je moet wel je badkamer delen, maar hiervan ben je vooraf van op de hoogte. Tegen meerprijs kun je ook een prive badkamet hebben.
Kamers zijn aan kleine kant maar ook weer zeer stijlvol ingericht.
Toen we onze kamer inspecteerde op mogelijke bedbugs, vonden een dood insect. Gemeld bij de receptie dat we hier geen goed gevoel over hadden. Werd direct vriendelijk op gereageerd. Hoogstwaarschijnlijk was het geen bedbug maar omdat we ons er toch niet prettig bij voelde konden ze ons overplaatsen naar andere kamer (midden in hoogseizoen!). Andere kamer was perfect!
Goede service.
Diner en ontbijt ook gebruikt in restaurant van het hotel, zeer goed.
Hotel is verder perfecte uitvalbasis voor bezoek aan Yosimity park.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

De tocht door de prachtige natuur is adembenemend en bij aankomst bij het hotel waan je je in andere tijden. De meeste kamers hebben een gemeenschappelijke badkamer en toilet, maar met een paar extra dollars is het mogelijk om een lodge met badkamer te krijgen. Wij hadden lodge 87 en die is echt geweldig. Verder zwembad, prima ontbijt, goed restaurant en leuke golfbaan.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Vlak na de zuidelijke ingang ligt dit prachtige hotel. Wij zijn hier via een last minute boeking terecht gekomen maar over het algemeen geldt: hoe eerder reserveren hoe beter!

In het hotel kun je prima dineren (wel even een tafel reserveren) en ontbijten (zat niet bij de prijs inbegrepen). Wij hadden een mooie kamer op de begane grond vlakbij de piano. Kamers hebben geen aparte badkamer en toilet.

WiFi is op 1 plek beschikbaar maar de snelheid valt tegen.

Datum van verblijf: juli 2016