Traveluro
Trip.com
getaroom.com
StayForLong
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel heeft een fantastische uitstraling. Dit ervaar je reeds als je het terrein oprijdt en je bij de receptie meldt. Je moet wel je badkamer delen, maar hiervan ben je vooraf van op de hoogte. Tegen meerprijs kun je ook een prive badkamet hebben.
Kamers zijn aan kleine kant maar ook weer zeer stijlvol ingericht.
Toen we onze kamer inspecteerde op mogelijke bedbugs, vonden een dood insect. Gemeld bij de receptie dat we hier geen goed gevoel over hadden. Werd direct vriendelijk op gereageerd. Hoogstwaarschijnlijk was het geen bedbug maar omdat we ons er toch niet prettig bij voelde konden ze ons overplaatsen naar andere kamer (midden in hoogseizoen!). Andere kamer was perfect!
Goede service.
Diner en ontbijt ook gebruikt in restaurant van het hotel, zeer goed.
Hotel is verder perfecte uitvalbasis voor bezoek aan Yosimity park.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

De tocht door de prachtige natuur is adembenemend en bij aankomst bij het hotel waan je je in andere tijden. De meeste kamers hebben een gemeenschappelijke badkamer en toilet, maar met een paar extra dollars is het mogelijk om een lodge met badkamer te krijgen. Wij hadden lodge 87 en die is echt geweldig. Verder zwembad, prima ontbijt, goed restaurant en leuke golfbaan.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Vlak na de zuidelijke ingang ligt dit prachtige hotel. Wij zijn hier via een last minute boeking terecht gekomen maar over het algemeen geldt: hoe eerder reserveren hoe beter!

In het hotel kun je prima dineren (wel even een tafel reserveren) en ontbijten (zat niet bij de prijs inbegrepen). Wij hadden een mooie kamer op de begane grond vlakbij de piano. Kamers hebben geen aparte badkamer en toilet.

WiFi is op 1 plek beschikbaar maar de snelheid valt tegen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 5 juni 2016

Bij binnenkomst moest we even slikken. Het hotel is oud, dat wisten we, maar het interieur lijkt net zo oud als t hotel zelf en zo ruikt t ook! Dat geldt ook voor de kamers. We konden gelukkig op het laatste moment onze kamer upgraden naar een kamer met badkamer, maar de badkamer zag er best smoezelig uit.

Ondanks dat was het een fijn hotel. Personeel is vriendelijk, het restaurant is super en de omgeving is echt geweldig.

Geen televisie en WiFi op de kamer, dus je komt helemaal tot rust. Er is daarentegen wel WiFi, maar in een aparte ruimte.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 november 2015 via mobiele applicatie

Prachtig oude chique hotel. Mooie entourage, prachtige natuur van yosemite state park. Lekker geborreld in de lounge met open haard en daarna basic maar lekker gegeten in oude eetzaal. Heerlijk geslapen in totale stilte en Volgende ochtend prima ontbijtje.

Datum van verblijf: oktober 2015