Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Wauw! What a place to be! Midden in Yosemity Valley. Mooi hotel midden in dit natuurgebied! Uitvalbasis voor vele wandelingen. Heerlijk om in en bij t hotel te zijn om te relaxen. Echte aanrader. Tis zeer prijzig maar dan heb je ook wat;).

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 november 2017

Als men naar Yosemity National Park gaat, is het belangrijk om een centraal gelegen hotel te boeken. Daarom kozen wij The Majestic Yosemite Hotel.
Wij waren heel tevreden over het hotel.
Eerst hadden wij een kamer met een vervelend lawaai van buiten af, maar men heeft ons geholpen met een andere kamer.
Het restaurant was ook heel degelijk.
Wij verbleven hier drie dagen en dit was wel nodig om een en ander te zien in misschien wel het mooiste nationale park van de USA.
Het hotel lag in het centrum van het park op korte afstand van de Yosemite Village.
Er was een gratis bus die u in een mum van tijd naar de Village bracht en in een grote cirkel de mooiste afstap mogelijkheden gaf.

Kamertip: Boek ten minste één jaar op voorhand!!! Wij deden dit en wij konden enkel slechts een kamer met beperkt zicht boeken.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prachtige ervaring om te verblijven in dit pand vol historie. Op sommige vlakken ervaar je dat ook, oude vloerbedekking en vooral een Airco die echt giga veel herrie maakt op je kamer. Voor ons was het dat echter allemaal waard. Sfeer, vriendelijke personeel, ligging midden in het park en de prachtige diner zaal waren echt zeer bijzonder. 2 x prima gegeten ook.

Met vriendelijke groeten,
Sligro Food Group Nederland BV

Koen Slippens
Directievoorzitter / CEO

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Het hotel straalt een en al geschiedenis uit, de omgeving is verbluffend.Oude histrische kamers maar verneiuwde badkamers. Het restaurant is impressionant;
De plaats, zou je zeggen, om iets knap te maken.
Niet dus, het personeel is onvriendelijk de depressie nabij, er is geen enkel restaurant in de buurt, dus je neemt aan dat je kan diner in het hotel, het eerste wat je hoort, het restaurant zit vol en dan krijg je een ingewikkeld procedure met stand bye en bieppers.
Achteraf bekeken hadden we beter pizza uitgehaald ! Het eeten was ronduit erbarmelijk, de bediening slecht en dat alles voor een dure prijs, geen aanrader dus.
Spijtig want de plek heeft alles mee !!!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig gelegen in Yosemite vAlley, een bijna 100 jaar oud hotel, leuk om te bezoeken.

We hebben op het terras koffie gedronken, we vroegen om de
Lunch kaart, er kon niet op het terras gelucht worden, jammer.
Kunt u de rekening overzetten dan gaan we binnen lunchen? Nee dat kan niet u moet betalen en binnen nieuwe rekening openen. Ok doen we dat.

De lunchkaart zag er veelbelovend uit.
We bestelden o.a een hamburger medium/rear, we kregen een soort schoenzool! De fritjes die we ipv aardappelsalade hadden besteld waren zo slap als spaghetti!

Zonde van de moeite en het geld. De eerste keer dat ik niet meer dan 10% fooi gaf, omdat het gewoon slecht was. De serveerster deed overigens wel har best.

Datum van verblijf: augustus 2016