Beoordeeld op 6 juli 2019

Yosemite Lodge ligt in het midden van de vallei en is een hele goede uitvalsbasis om de vallei te verkennen. De kamers zijn ondergebracht in aparte blokken en zijn basic maar dat is niet echt een probleem. Ter plaatse kwalitatief redelijk goed eten aan aanvaardbare prijzen lijkt niet mogelijk. Je kan ter plaatse fietsen huren maar die zijn oud en versleten en aan vervanging toe (geen fietsbel, versnellingen, drinkbushouder, enz...). Heel erg moeilijk om parking te vinden als je toekomt in de loop van de dag. Personeel erg vriendelijk. Maar het belangrijkste: Yosemite Valley zelf is weergaloos en maakt veel goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Midden in het park gelegen en biedt veel parkeergelegenheid voor enkel de logees. Geen airco beschikbaar in de kamers, maar wel een waaier. Tevens kon de kluis in onze kamer niet gebruikt worden aangezien het sleuteltje door vorige gasten werd meegenomen. Wifi in de kamer werkte tijdens onze periode niet, maar in de receptie en de nabij gelegen food court werkte het wel. Wij vonden het relatief jonge personeel toch wat geforceerd en onvriendelijk.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Locatie in de valley van Yosemite. Echt top. Kamer is verouderd en donker. Maar de ligging maakt het goed. Helaas waren er wegwerkzaamheden naast onze unit. Wij hadden geen wekker nodig. Koelkast stond op vriezen dus nadat alles bevroren was kwamen wij er achter. WiFi is langzaam en tv was niet echt top. Maar mis je niet echt als je de hele dag op pad bent geweest. Nadeel ze hebben geen vaste parkeerplekken bij het hotel. Moeilijk om een parkeerplek te vinden omdat de mensen die een dag komen daar al staan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Vanuit Visalia naar dit hotel gereden waardoor we al door Yosemite heen reden. Konden we pas om 15:00 inchecken. Dus zijn we maar de omgeving ingegaan om wat foto's te maken. Eenmaal op de kamer aangekomen die er netjes en schoon uitzag zijn we gaan zwemmen in het binnenbad. Nou het is meer een chloorbad want die geur overheerst nog al sterk. De buitenbaden waren nog niet open dus we hadden niet veel keus. We hebben ook 2dagen hier gegeten aangezien er niks anders in de buurt zit en het was best prijzig voor wat je kreeg. Maar het was wel redelijk goed tot goed. Dit hotel is wel zeker een aanrader want je zit op 20/25min rijden van het visitor center van Yosemite. Verder hotel was goed het personeel vriendelijk en de kamers waren goed. Wat ik zeker kan aanraden is haal ergens waar je vandaan komt eerst boodschappen want in dit hotel is dat wederom best prijzig.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Afgelopen maand voor het eerst besloten is een keer in het Yosemite NP te verblijven. Voorgaande keren altijd in El Portal verbleven.

De hotelkamers zijn redelijk ruim en liggen centraal in de vallei. Alles is aanwezig. De kamers zijn wat donker, maar worden toch alleen maar gebruikt om te slapen, dus voor ons geen probleem. De hordeur gaf wat problemen (liep steeds uit de rails), maar was wel bruikbaar.
Je betaald een hoop voor de locatie, maar dit geeft je wel de kans om vroeg op te staan en voor de grote drukte het park te verkennen.

Door de grote hoeveelheid aanwezig voorzieningen ontging ons het gevoel af en toe niet dat we in een soort van center parks waren beland. Echter zodra je een beetje vanaf de toeristische paden wijkt, is dit zo opgelost.

Zou ik hier weer verblijven? Ja, als de prijs er naar is!

Datum van verblijf: september 2016