Juud J
De Koog, Nederland

Locatie echt top

Beoordeling van Yosemite Valley Lodge
4,0 van 5 bollen6 okt 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Locatie in de valley van Yosemite. Echt top. Kamer is verouderd en donker. Maar de ligging maakt het goed. Helaas waren er wegwerkzaamheden naast onze unit. Wij hadden geen wekker nodig. Koelkast stond op vriezen dus nadat alles bevroren was kwamen wij er achter. WiFi is langzaam en tv was niet echt top. Maar mis je niet echt als je de hele dag op pad bent geweest. Nadeel ze hebben geen vaste parkeerplekken bij het hotel. Moeilijk om een parkeerplek te vinden omdat de mensen die een dag komen daar al staan.
Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
ラッキーにも部屋が空いていて予約が取れたので1泊だけですがステイしました。1泊7万円以上と料金高めですがなかなか泊まれないという話しを聞いていましたので思い切って予約しました。泊まった部屋は角部屋で2方向開口なので部屋からも景色が楽しめました。角部屋で料金高くて空いていたのではとも思いました。夕食は昼が遅めでそんなに食べれないと思い、バーレストランの方で食べて、朝食はメインレストランのビュフェで食べました。バーレストランの食事は美味しく料金も手頃。朝食のビュフェの方が料金の割に料理がイマイチな感じでした。インテリアは素晴らしくどこも絵になり映画のセットのようでした。公園内周辺のロッジにも泊まりたかったですが予約が取れず、山を下った方のロッジでもう2泊しました。メインレストランはドレスコードがありますがリゾートカジュアルのドレスコードなので清潔なTシャツに短パンスニーカーでも許されそうです。
  • Lol.travel
Restaurant
  • Expedia.com
15.1 km van Yosemite Valley Lodge
Gratis parkeren
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • Destinia.com
22.0 km van Yosemite Valley Lodge
Wawona's "swimming tank" looking towards Annex and golf course
23.5 km van Yosemite Valley Lodge
Living room
    14.4 km van Yosemite Valley Lodge
    • Expedia.com
    15.2 km van Yosemite Valley Lodge
    Merced River with Cathedral Rocks and Bridalveil Falls in background.
    • Lol.travel
    0.0 km van Yosemite Valley Lodge
    27.2 km van Yosemite Valley Lodge
    16.3 km van Yosemite Valley Lodge
    Meer hotels in Yosemite National Park bekijken
    Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Vanuit Visalia naar dit hotel gereden waardoor we al door Yosemite heen reden. Konden we pas om 15:00 inchecken. Dus zijn we maar de omgeving ingegaan om wat foto's te maken. Eenmaal op de kamer aangekomen die er netjes en schoon uitzag zijn we gaan zwemmen in het binnenbad. Nou het is meer een chloorbad want die geur overheerst nog al sterk. De buitenbaden waren nog niet open dus we hadden niet veel keus. We hebben ook 2dagen hier gegeten aangezien er niks anders in de buurt zit en het was best prijzig voor wat je kreeg. Maar het was wel redelijk goed tot goed. Dit hotel is wel zeker een aanrader want je zit op 20/25min rijden van het visitor center van Yosemite. Verder hotel was goed het personeel vriendelijk en de kamers waren goed. Wat ik zeker kan aanraden is haal ergens waar je vandaan komt eerst boodschappen want in dit hotel is dat wederom best prijzig.

Datum van verblijf: april 2017
    Beoordeeld op 17 oktober 2016

Afgelopen maand voor het eerst besloten is een keer in het Yosemite NP te verblijven. Voorgaande keren altijd in El Portal verbleven.

De hotelkamers zijn redelijk ruim en liggen centraal in de vallei. Alles is aanwezig. De kamers zijn wat donker, maar worden toch alleen maar gebruikt om te slapen, dus voor ons geen probleem. De hordeur gaf wat problemen (liep steeds uit de rails), maar was wel bruikbaar.
    Je betaald een hoop voor de locatie, maar dit geeft je wel de kans om vroeg op te staan en voor de grote drukte het park te verkennen.

Door de grote hoeveelheid aanwezig voorzieningen ontging ons het gevoel af en toe niet dat we in een soort van center parks waren beland. Echter zodra je een beetje vanaf de toeristische paden wijkt, is dit zo opgelost.

Zou ik hier weer verblijven? Ja, als de prijs er naar is!

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

In het Yosemite Valley Lodge hotel verbleven wij 1 nacht. De kamer, ondergebracht in aparte blokken, was ok. Alles was aanwezig. Maar de kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Het lijkt allemaal een beetje oud. Ook is de toegang tot de kamers niet ideaal en kan een opfrissing gebruiken. Zo is er voor de toegang los zand, wat in deze droge periode vooral voor veel stof zorgde.
    Behoorlijke bedden.
    Eten kan in het restaurant gelegen op het domein zelf. Niet slecht maar zeker ook geen sterrenrestaurant.
    Ontbijten is op basis van self service, in een ongezellig grote zaal en is niet echt goedkoop te noemen.
    Pluspunt van dit hotel is dat het midden in Yosemite Valley ligt.

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 2 augustus 2016

Als je de lower falls kan zien vanuit je lodge is het aangenaam wakker worden.
    Een beetje wandelaar kan veel trails starten van hieruit. Anders neem je gewoon de gratis shuttle en je bent vertrokken. Logeren in het park is een absolute aanrader, je moet immers een vrij grote afstand overbruggen indien je buiten het N.Park logeert.
    Natuurlijk zijn er kleine minpuntjes zoals een pruts van een ijskast waar je amper een fles wijn in kwijtkan, maar die zijn te verwaarlozen in het geheel van goede accomodatie in combinatie met de overweldigende natuur.

Kamertip: kies voor een lodge aan de zijde van de falls
    Datum van verblijf: juli 2016
    Beoordeeld op 4 juni 2016

Aangenaam hotel complex met allemaal aparte blokken met enkele kamers. de kamers zijn ruim en beschikken over goede faciliteiten. In het restaurant kun je terecht voor eenvoudige gerechten aan schappelijke prijzen. Maar wat vooral meevalt is de pure natuur omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2016