Beoordeeld op 11 september 2016 via mobiele applicatie

In het Yosemite Valley Lodge hotel verbleven wij 1 nacht. De kamer, ondergebracht in aparte blokken, was ok. Alles was aanwezig. Maar de kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Het lijkt allemaal een beetje oud. Ook is de toegang tot de kamers niet ideaal en kan een opfrissing gebruiken. Zo is er voor de toegang los zand, wat in deze droge periode vooral voor veel stof zorgde.
Behoorlijke bedden.
Eten kan in het restaurant gelegen op het domein zelf. Niet slecht maar zeker ook geen sterrenrestaurant.
Ontbijten is op basis van self service, in een ongezellig grote zaal en is niet echt goedkoop te noemen.
Pluspunt van dit hotel is dat het midden in Yosemite Valley ligt.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Als je de lower falls kan zien vanuit je lodge is het aangenaam wakker worden.
Een beetje wandelaar kan veel trails starten van hieruit. Anders neem je gewoon de gratis shuttle en je bent vertrokken. Logeren in het park is een absolute aanrader, je moet immers een vrij grote afstand overbruggen indien je buiten het N.Park logeert.
Natuurlijk zijn er kleine minpuntjes zoals een pruts van een ijskast waar je amper een fles wijn in kwijtkan, maar die zijn te verwaarlozen in het geheel van goede accomodatie in combinatie met de overweldigende natuur.

Kamertip: kies voor een lodge aan de zijde van de falls
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 4 juni 2016

Aangenaam hotel complex met allemaal aparte blokken met enkele kamers. de kamers zijn ruim en beschikken over goede faciliteiten. In het restaurant kun je terecht voor eenvoudige gerechten aan schappelijke prijzen. Maar wat vooral meevalt is de pure natuur omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 20 februari 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel met mooie houten balken in de kamer. Leuk balkonnetje met zicht op een waterval (wij zaten in blok 'Manzanita').
Mooie, schone kamers op een prachtige locatie. Voor de deur van de receptie stopt een gratis pendelbus die je naar bijna alle hoeken van de Valley brengt.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 21 september 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier drie nachten verbleven. Het is ons prima bevallen. Het is een mooi en ruim opgezet park. Je realiseert je haast niet dat je met zo veel mensen bij elkaar bent. Kamers zijn goed: ruim, schoon en met een leuk balkon met mooi uitzicht. We hebben het zeer naar ons zin gehad!

Datum van verblijf: september 2015