marcm1962
Haacht, België

Ok voor kort verblijf

Beoordeling van Yosemite Valley Lodge
3,0 van 5 bollen11 sep 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
In het Yosemite Valley Lodge hotel verbleven wij 1 nacht. De kamer, ondergebracht in aparte blokken, was ok. Alles was aanwezig. Maar de kamers zijn wel aan vernieuwing toe. Het lijkt allemaal een beetje oud. Ook is de toegang tot de kamers niet ideaal en kan een opfrissing gebruiken. Zo is er voor de toegang los zand, wat in deze droge periode vooral voor veel stof zorgde.
Behoorlijke bedden.
Eten kan in het restaurant gelegen op het domein zelf. Niet slecht maar zeker ook geen sterrenrestaurant.
Ontbijten is op basis van self service, in een ongezellig grote zaal en is niet echt goedkoop te noemen.
Pluspunt van dit hotel is dat het midden in Yosemite Valley ligt.
Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
ラッキーにも部屋が空いていて予約が取れたので1泊だけですがステイしました。1泊7万円以上と料金高めですがなかなか泊まれないという話しを聞いていましたので思い切って予約しました。泊まった部屋は角部屋で2方向開口なので部屋からも景色が楽しめました。角部屋で料金高くて空いていたのではとも思いました。夕食は昼が遅めでそんなに食べれないと思い、バーレストランの方で食べて、朝食はメインレストランのビュフェで食べました。バーレストランの食事は美味しく料金も手頃。朝食のビュフェの方が料金の割に料理がイマイチな感じでした。インテリアは素晴らしくどこも絵になり映画のセットのようでした。公園内周辺のロッジにも泊まりたかったですが予約が取れず、山を下った方のロッジでもう2泊しました。メインレストランはドレスコードがありますがリゾートカジュアルのドレスコードなので清潔なTシャツに短パンスニーカーでも許されそうです。
2.1 km van Yosemite Valley Lodge
Restaurant
  • Skyscanner.com
2.5 km van Yosemite Valley Lodge
Restaurant
15.1 km van Yosemite Valley Lodge
Gratis parkeren
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • Destinia.com
22.0 km van Yosemite Valley Lodge
Wawona's "swimming tank" looking towards Annex and golf course
  • Skyscanner.com
23.5 km van Yosemite Valley Lodge
Living room
    14.4 km van Yosemite Valley Lodge
    15.2 km van Yosemite Valley Lodge
    Merced River with Cathedral Rocks and Bridalveil Falls in background.
    0.0 km van Yosemite Valley Lodge
    27.2 km van Yosemite Valley Lodge
    16.3 km van Yosemite Valley Lodge
    Meer hotels in Yosemite National Park bekijken
    Beoordeeld op 2 augustus 2016

Als je de lower falls kan zien vanuit je lodge is het aangenaam wakker worden.
    Een beetje wandelaar kan veel trails starten van hieruit. Anders neem je gewoon de gratis shuttle en je bent vertrokken. Logeren in het park is een absolute aanrader, je moet immers een vrij grote afstand overbruggen indien je buiten het N.Park logeert.
    Natuurlijk zijn er kleine minpuntjes zoals een pruts van een ijskast waar je amper een fles wijn in kwijtkan, maar die zijn te verwaarlozen in het geheel van goede accomodatie in combinatie met de overweldigende natuur.

Kamertip: kies voor een lodge aan de zijde van de falls
    Datum van verblijf: juli 2016
    Beoordeeld op 4 juni 2016

Aangenaam hotel complex met allemaal aparte blokken met enkele kamers. de kamers zijn ruim en beschikken over goede faciliteiten. In het restaurant kun je terecht voor eenvoudige gerechten aan schappelijke prijzen. Maar wat vooral meevalt is de pure natuur omgeving van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2016
    Beoordeeld op 20 februari 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel met mooie houten balken in de kamer. Leuk balkonnetje met zicht op een waterval (wij zaten in blok 'Manzanita').
    Mooie, schone kamers op een prachtige locatie. Voor de deur van de receptie stopt een gratis pendelbus die je naar bijna alle hoeken van de Valley brengt.

Datum van verblijf: februari 2016
    Beoordeeld op 21 september 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier drie nachten verbleven. Het is ons prima bevallen. Het is een mooi en ruim opgezet park. Je realiseert je haast niet dat je met zo veel mensen bij elkaar bent. Kamers zijn goed: ruim, schoon en met een leuk balkon met mooi uitzicht. We hebben het zeer naar ons zin gehad!

Datum van verblijf: september 2015
    Beoordeeld op 15 september 2015 via mobiele applicatie

Ruime kamers met fijne badkamer. Er is een koelkastje en koffie/thee faciliteit aanwezig en de restaurants zijn prima! Het hotel ligt midden in het park, dicht bij de watervallen van Yosemite (deze stonden bij ons helaas helemaal droog in september). De lower falls zijn dichterbij dan de trail naar upper falls. Verder komt er een gratis shuttle bus voor de deur, deze brengt je naar verschillende plekken in het park. Verder hebben ze zelf voor 25 dollar een tour door het park, deze is zeker de moeite waard. Je wordt rondgereden en er zijn 2 stops op mooie uitkijk punten. Verder wordt er uitleg gegeven tijdens de rit.

Datum van verblijf: september 2015