Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 512
TravelocityUS$ 512
TripadvisorUS$ 512
ZenHotels.com
Trip.comUS$ 886
Orbitz.comUS$ 512
Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

Het is een dure accommodatie. Dit de vooral de locatie meer dan waard. In de avond of ochtend vroeg voor de hordes toeristen al een rondje langs de geisers, daarvoor verblijf je hier. Het huisje is oud maar heeft wel zo zijn charme. Ik zou deze accommodatie aanbevelen, puur vanwege de goede locatie. Zoek je iets luxe, ga dan niet in de cabins.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 september 2017

Hoorde van verschillende Amerikanen al dat Old Faithfull Inn heel indrukwekkend was en dat was het inderdaad. Wat een schitterend gebouw. We sliepen in het oude gedeelte in een kamer zonder douche en toilet, maar die was in de buurt en erg schoon. Mooie tegels ook. Helemaal in de sfeer van het hotel. Ook gegeten in de Old Faithfull Inn in het restaurant. De avond daarvoor gebeld en toen was het helemaal vol, maar toen we er waren opnieuw gevraagd en konden we binnen 45 minuten eten. De kamers zijn wel super gehorig, maar de bedden zijn goed. Echt een aanrader om een keer te doen. Zeker voor 1 nacht.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is enorm groot , meer dan 300 kamer en dat merk je in de onpersoonlijke service en de Lange wachtrijen voor de lunch en het diner. Reserveren moet je in het hoogseizoen al ver van te voren doen voor het restaurant anders zit allies vol.
Het hotel is eigenlijk een museum dus er is geen wifi (mag niet) geen airco en de kamer zijn Klein.

Ik zou hier niet meer willen verblijven en alleen even langsgaan om bv op het terras naar de old faithfull geyser te kijken of van de prachtige oude Hal te genieten.

Overnachten kan better bij de canyon lodge.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Prima hotel voor Yellowstone national park te bezoeken. Het uitzicht is prachtig en uniek, de boardwalks zijn ideaal om de geysers gaan te bekijken. Prima uitvalsbasis voor het hele park te bezoeken. De restaurants zijn prijzig maar het is de moeite.

Kamertip: Kamer met eigen badkamer is de moeite waard.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super hotel om te slapen als je in het Yellowstone bent. Mooi en gezellige hal waar s'avonds een pianist speelt en je lekker in schommelstoelen kunt luisteren. Kamers in het hotel zonder toilet en douche maar niet erg alles is schoon en prima geregeld.

Datum van verblijf: september 2016