Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.293)
Beoordelingen filteren
3.293 resultaten
Waardering van reizigers
1.196
1.055
575
304
163
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.196
1.055
575
304
163
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.293 beoordelingen
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is enorm groot , meer dan 300 kamer en dat merk je in de onpersoonlijke service en de Lange wachtrijen voor de lunch en het diner. Reserveren moet je in het hoogseizoen al ver van te voren doen voor het restaurant anders zit allies vol.
Het hotel is eigenlijk een museum dus er is geen wifi (mag niet) geen airco en de kamer zijn Klein.

Ik zou hier niet meer willen verblijven en alleen even langsgaan om bv op het terras naar de old faithfull geyser te kijken of van de prachtige oude Hal te genieten.

Overnachten kan better bij de canyon lodge.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Saskia G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Prima hotel voor Yellowstone national park te bezoeken. Het uitzicht is prachtig en uniek, de boardwalks zijn ideaal om de geysers gaan te bekijken. Prima uitvalsbasis voor het hele park te bezoeken. De restaurants zijn prijzig maar het is de moeite.

Kamertip: Kamer met eigen badkamer is de moeite waard.
Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ramakersheylen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super hotel om te slapen als je in het Yellowstone bent. Mooi en gezellige hal waar s'avonds een pianist speelt en je lekker in schommelstoelen kunt luisteren. Kamers in het hotel zonder toilet en douche maar niet erg alles is schoon en prima geregeld.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank cobyk2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben deze plek gekozen op basis van het authentieke gebouw en de goede ligging. Dat is ook zeker niet tegen gevallen. De kamers zijn wel wat simpel en niet erg groot. Het eten is duur en niet bijzonder, maar dat hebben wij overal in het park ervaren.

Houdt er verder rekening mee dat het sowieso druk is in het hotel doordat bezoekers (die er niet verblijven) er een kijkje komen nemen of op het balkon een plaatsje komen bemachtigen om naar de geyser te kijken, zelfs in de avond.

Het personeel was vriendelijk, maar wat traag. Wij konden ook pas laat onze kamer in (16.30) omdat onze kamer nog niet gereed was.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Bambino1992
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel is mooi gesitueerd en een mooi gebouw. Tot hier het positieve over dit hotel, want voor de rest is het duur, met slechte service, walgelijk eten, koude gedeelde douches, hete kamers, luidruchtige nachten en dure diensten en producten. Een simpele bagel met roomkaas bestellen kost blijkbaar 10 minuten... En oh ja, het is zo'n ranzige Amerikaanse supermarkt bagel die even in de toaster is geduwd. Maar je tikt voor zo'n bagel en een koffie wel 8 dollar af. Een ham kaas croissant? 9 dollar. En daar wacht je dan een half uur op.

Ook de service van de kamers is slecht, van de dagen dat wij er waren meermalen meegemaakt dat de handdoeken niet vervangen waren (wel weggehaald, geen nieuwe). Er ging ook een brandalarm af; dat kan gebeuren, maar de grote grap is dat wij dus niet geëvacueerd waren - we liepen toevallig zelf naar beneden om te vertrekken en uit te checken. Het hotel is een ramp en met incompetentie doorspekt. Een grote ronde nul voor het hotel en een schande voor het prachtige Yellowstone en de NPS.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Jan v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken