Trip.com
FindHotel
Travelocity
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Prima hotel voor Yellowstone national park te bezoeken. Het uitzicht is prachtig en uniek, de boardwalks zijn ideaal om de geysers gaan te bekijken. Prima uitvalsbasis voor het hele park te bezoeken. De restaurants zijn prijzig maar het is de moeite.

Kamertip: Kamer met eigen badkamer is de moeite waard.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super hotel om te slapen als je in het Yellowstone bent. Mooi en gezellige hal waar s'avonds een pianist speelt en je lekker in schommelstoelen kunt luisteren. Kamers in het hotel zonder toilet en douche maar niet erg alles is schoon en prima geregeld.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben deze plek gekozen op basis van het authentieke gebouw en de goede ligging. Dat is ook zeker niet tegen gevallen. De kamers zijn wel wat simpel en niet erg groot. Het eten is duur en niet bijzonder, maar dat hebben wij overal in het park ervaren.

Houdt er verder rekening mee dat het sowieso druk is in het hotel doordat bezoekers (die er niet verblijven) er een kijkje komen nemen of op het balkon een plaatsje komen bemachtigen om naar de geyser te kijken, zelfs in de avond.

Het personeel was vriendelijk, maar wat traag. Wij konden ook pas laat onze kamer in (16.30) omdat onze kamer nog niet gereed was.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel is mooi gesitueerd en een mooi gebouw. Tot hier het positieve over dit hotel, want voor de rest is het duur, met slechte service, walgelijk eten, koude gedeelde douches, hete kamers, luidruchtige nachten en dure diensten en producten. Een simpele bagel met roomkaas bestellen kost blijkbaar 10 minuten... En oh ja, het is zo'n ranzige Amerikaanse supermarkt bagel die even in de toaster is geduwd. Maar je tikt voor zo'n bagel en een koffie wel 8 dollar af. Een ham kaas croissant? 9 dollar. En daar wacht je dan een half uur op.

Ook de service van de kamers is slecht, van de dagen dat wij er waren meermalen meegemaakt dat de handdoeken niet vervangen waren (wel weggehaald, geen nieuwe). Er ging ook een brandalarm af; dat kan gebeuren, maar de grote grap is dat wij dus niet geëvacueerd waren - we liepen toevallig zelf naar beneden om te vertrekken en uit te checken. Het hotel is een ramp en met incompetentie doorspekt. Een grote ronde nul voor het hotel en een schande voor het prachtige Yellowstone en de NPS.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 16 april 2016

Het is een prachtig gebouw met een fijne sfeer. De ligging in het park is geweldig. Verwacht echter niet te veel comfort. De bedden zijn niet geweldig en het is erg gehorig. Het delen van de badfaciliteiten heeft niet onze voorkeur, maar we waren blij er te kunnen verblijven. Helaas is er 's avond geen gezellige gelegenheid waar je een kop koffie kunt halen om in de prachtige lobby te drinken. De echte afknapper was dat er bij aankomst een knuffel op het bed stond waar onze dochter op slag verliefd op werd. Eerst dachten we wat attend voor kleine kinderen, maar die knuffel kun je dan voor veel geld kopen. Wij zijn niet gecharmeerd van deze manier van verkoop. Bij de receptie was men daar niet van onder de indruk.

Datum van verblijf: mei 2015