Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 16 april 2016

Het is een prachtig gebouw met een fijne sfeer. De ligging in het park is geweldig. Verwacht echter niet te veel comfort. De bedden zijn niet geweldig en het is erg gehorig. Het delen van de badfaciliteiten heeft niet onze voorkeur, maar we waren blij er te kunnen verblijven. Helaas is er 's avond geen gezellige gelegenheid waar je een kop koffie kunt halen om in de prachtige lobby te drinken. De echte afknapper was dat er bij aankomst een knuffel op het bed stond waar onze dochter op slag verliefd op werd. Eerst dachten we wat attend voor kleine kinderen, maar die knuffel kun je dan voor veel geld kopen. Wij zijn niet gecharmeerd van deze manier van verkoop. Bij de receptie was men daar niet van onder de indruk.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 5 april 2016

We sliepen met ons gezin van 5 in een kamer met 2 dubbele bedden en hadden zelf een matrasje meegebracht voor onze jongste spruit. Krap, maar te doen voor 1 nacht.
En waauw, wat een prachtig hotel! Dit hadden we niet willen missen. Van op het terras uitzicht op de Old Faithful Geyser!
Badkamers op de gang, maar net en voldoende privacy.
Doen, dit hotel!!!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 september 2015

Dit hotel heeft een leuke atmosfeer maar hier betaal je voor de geweldige ligging. De kamers beschikken over een minimum aan comfort en zijn zeer basic. Voor de prijs die wij betaald hebben mag je meer verwachten. Ook een jaar op voorhand geboekt en al niet meer mogelijk om 2 nachten achter elkaar te verblijven, wees er dus snel bij. De restaurantregeling is rampzalig. Een jaar op voorhand een tafel gereserveerd en pas mogelijk om 21u30 te eten. Dit is veel te laat wanneer je kinderen hebt. Ter plaatse nogmaals geïnformeerd en niets aan te doen. De reservatie dan maar geannuleerd en onze stoute schoenen aangetrokken. We gingen later terug met de vraag of we er nog konden eten en dat was mogelijk. We kregen een bieper mee en deze zou afgaan wanneer er een plaats vrij was. Dit zou ongeveer een half uur duren. En ja, om half zeven ging de bieper af en hadden we plaats. Toch raar dat je dit geregeld krijgt zonder een jaar op voorhand te reserveren. Niet helemaal correct dus ! Eten was wel goed en het ontbijt (betalend) was ook goed.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 29 juli 2015

Zeer mooie lodge. Prachtig houten bouwwerk, met heerlijk terras vanwaar je de geiser kan zien uitbarsten. mooie antieke, gezellige kamers. Gemeenschappelijke zeer nette badkamers/toiletten. Was echt de moeite. Ontbijten is er vrij duur maar verblijf is super.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 maart 2015

De Old Faithful Inn is het grootste houten gebouw in de wereld. Van op het terras van dit hotel kan je genieten van de uitbarstingen van de Old Faithful. Binnen in zijn de houten constructies ronduit prachtig.

Datum van verblijf: september 2014