Beoordeeld op 8 september 2016 via mobiele applicatie

Leek wel leuk op het eerste gezicht. ALS je hier wil verblijven zorg dan dat je een apart huisje hebt. De dubbele huisjes zijn af te raden. Door de constructie en gebruikte materialen hoor je ELK geluidje van de buren. Hun ventilator van de badkamer klinkt bijna als een vrachtwagen die staat te draaien en de waterleiding klinkt als Old Faithfull. Tv harder zetten om het geluid tegen te gaan, lukt niet, daar er geen tv's zijn. WiFi enkel tegen betaling in de bar van het restaurant. Restaurant lijkt chique, maar ook dit is een tegenvaller. Het geluid galmt door de zaal waardoor het een refter lijkt. Fast food restaurant ernaast is te duur voor wat het is.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Heerlijke dagen gehad in Mammoth Hot Springs Hotel. We verbleven in een cabin. Onze kinderen (17 en 15 jaar) vroegen zich af hoe deze dagen door te brengen zonder wifi, tv of telefoonbereik. We hebben het echter heerlijk gehad. 's ochtends broodjes gekocht in het winkeltje verderop, heerlijk op ons terras in de zon ontbeten. Daarna door Yellowstone getrokken. In drie dagen veel gezien. De cabins zijn met een basis inrichting prima te doen. Als je luxe wenst, moet je hier niet zijn.

Kamertip: Cabins zijn heerlijk rustig en stil.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke tijd gehad hier!

Plek is ideaal aan de "grandloop" die door Yellowstone gaat! Je kunt dus vanuit hier prima door het park reizen!

Huisjes zijn echt keurig en zien er leuk uit! De beste die we gehad hebben in de parken.
Eigen wastafel in de cabin is erg fijn en de toiletgebouwen zijn basic maar prima te doen!

Kortom: een echte aanrader en zeker goede prijs/kwaliteit!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 16 juni 2016

We hadden een 'cabine' (houten huisje) met basiscomfort. Geen koffie of thee mogelijkheid, maar deze was gratis ter beschukking in het hoofdgebouw en er waren speciale bekekers met deksel voorhanden. De herten liepen langs uw cabinen en op de paden, echt een beleving in de natuur

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 20 augustus 2015

Wij verbleven drie nachten in Yellowstone, de eerste nacht in een lodge bij Mammoth Hotel. Het was zeer oncomfortabel. Je betaalt de hoofdprijs maar dat is dit zeker niet waard. De bedden waren veel te krap en te klein, onze voeten staken uit het bed. Het meubilair was oud, de badkamer was vies. Het ontbijt was redelijk, maar het diner in het hotel was ronduit smerig. Als we ooit teruggaan naar Yellowstone dan zullen we nooit meer bij Mammoth verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2015