10 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 432
TravelocityUS$ 432
Orbitz.comUS$ 432
TripadvisorUS$ 432
Trip.comUS$ 757
ZenHotels.com
Beoordeeld op 7 juli 2019

Alhoewel geboekt in Canyon Lodge, blijkt er ter plaatse geen Canyon Lodge te bestaan, dat is enkel de hele buurt samengevat. Wij verbleven in een recent hotel, Washburn Lodge. Er wordt geen ontbijt geserveerd, wat jammer is. Mooie, zeer stille kamers maar wel zeer duur (er wordt van geprofiteerd en Xanterra bezit een monopolie), maar housekeeping wordt minimaal of zelfs niet gedaan: bij aankomst lag er een verdroogde rozijn op de vloer en die lag er drie dagen later nog, de badkuip werd enkel gereinigd omdat ik de boel effe op stelten dreigde te zetten. Een raam dat niet sloot werd pas na viermaal vragen en twee dagen later pas hersteld! Foei Xanterra!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij sliepen in een vrij nieuw gebouw met een mooie ruime kamer. De kamer was netjes en schoon. Het inchecken duurt helaas erg lang, je moet toch al snel een half uur in de rij staan. Verder is de locatie top! Je bent super snel bij diverse bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Er zijn hier de laatste paar jaar een 6-7 tal gebouwen neergezet met ieder zo'n 100 kamers. Geen TV, geen radio, geen internet. Inchecken is verbeterd maar nog steeds niet op orde. Veel kamers waren om 16.30 nog niet klaar.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 september 2017

Erg luxurieus, mooie kamers op korte afstand van veel bezienswaardigheden in het park. Wel prijzig.

Geen wifi of tv op de kamer, wat zeker later in het seizoen wel wenselijk is omdat het dan vroeger donker is en je tot je hotelkamer bent veroordeeld.

Restaurants sluiten vroeg (hamburgertent al om 19 uur) en het eten is van matige kwaliteit.

Al met al, een goed verblijf in een mooie accommodatie, waarbij de faciliteiten niet helemaal overeenkomen met de stijl die de lodge wil uitstralen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 september 2017

De lodges zijn zoveel mogelijk "groen" gemaakt. Dat betekent: geen airco, geen wifi, geen internet, geen tv. Wifi, en dus internet, is beperkt mogelijk in de centrale lobby van het complex. Het is de vraag of dit in de huidige tijd nog vol te houden is om, al of niet tegen betaling, in het geheel géén internet aan te bieden.
We zaten in augustus in drie nachten in het complex bij temperaturen over de 35 graden Celcius. Het gebrek van airco was verrassenderwijs niet zo'n probleem. De kamers werden binnen niet warmer dan zo'n 25 graden...
Voor mensen met longaandoeningen is het park minder aan te bevelen. De lodge ligt op ongeveer 2400 meter hoogte en kan dus ademhalingsmoeilijkheden opleveren. Voor mij betekende het een onrustige, en dus slechte, bedrust. Dat ligt niet aan de lodge maar meer aan de locatie.
Er is géén restaurant. Er kan gegeten (ontbijt, lunch, diner) worden in de nabijgelegen Canyon Village.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken