Leg de laagste prijs van deze websites vast
Wyndham137 US$
Hotels.com137 US$
travelup.com210 US$
Priceline137 US$
Expedia.com137 US$
Lol.travel218 US$
Beoordeeld op 22 januari 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Wendy B, Manager van Ramada Plaza by Wyndham Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Beoordeeld op 19 januari 2018

Beoordeeld op 17 januari 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Wendy B, Manager van Ramada Plaza by Wyndham Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018

Beoordeeld op 15 januari 2018

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Wendy B, Manager van Ramada Plaza by Wyndham Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Beoordeeld op 11 januari 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Wendy B, Manager van Ramada Plaza by Wyndham Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018