TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Kamer was prima, schoon en ruim genoeg voor 4 volwassenen, de wasservice is belachelijk duur, en wanneer je als hotelgast op t strand wil liggen betaal je je scheel voor 2 bedjes met 1 parasol 62 dollar en dan wordt je er om 17.00 nog afgegooid ook want dan worden alle bedjes weer opgehaald, zeer klantonvriendelijk!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Eerst een roadtrip door Amerika gehad 2 weken En nog een weekje hawaii bij Hilton village waikiki geboekt! Zoals je verwacht van het Hilton hotel is het altijd erg goed. Juist hierdoor viel het hotel hier erg tegen!
We hadden een familie kamer de kamer opzich was groot genoeg maar de bedden zijn erg aan de kleine kant. We hadden ook gemeld dat het ging om 30jarig jubileum en hierop vermelden ze dat ze hier iets mee doen... helaas bij aankomst was er niks geregeld zelfs bij de eerste dag was de housekeeping niet geweest. Overal lag stof op de kamer alleen de hoog nodige dingen zoals bedden verschonen en nieuwe handdoekjes klaarleggen werden gedaan.

Het hotel ligt direct aan zee, het is ook toegankelijk voor "niet" gasten dit is erg jammer want hierdoor moet je betalen voor je strand bedje en parasol met 2 personen 2 bedjes en 1 parasol ben je 70dollar kwijt!!! Dat is nogal wat... ook kan je hier maar tot 17:00 uur gebruik van maken want dan word je vriendelijk verzocht eraf te gaan omdat ze het willen opruimen!

De restaurantjes rondom de village zijn ook erg duur waardoor veel mensen waikiki zelf ingaaan!

De typische hawaiiaanse avond luau is op het dek van de parkeerplaats waardoor dit niet echt sfeer geeft! Dit wisten wij al dus hebben deze avond bij diamondhead luau gehouden direct aan zee dit is zeker wel een aanrader!

Parkeren is ook te gek voor woorden maar liefst 38 dollar per dag!

Kortom erg duur en het niet waard!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 januari 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel, aan het strand gelegen. Leuke diverse restaurantjes, terasjes en winkeltjes. Het is netjes en goed verzorgd. Personeel is erg vriendelijk. Het is wel wel een groot en massaal complex. Wel een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
HHVManager, Manager van Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2017

Aloha Vincent P,
Thank you for your kind review of our resort. We are so glad you were able to enjoy our facilities. We hope you will come back to Waikiki some day soon.

Mahalo!!

Beoordeeld op 22 augustus 2016

De plaatjes van dit hotel zien er prachtig is. Wanneer je aankomt zie je gelijk hoe massaal dit hotel is. Het kent een aantal torens met een groot aantal kamers en dat merk je vanaf het moment dat je incheckt. Alles is er duur, van parkeren tot ontbijten tot winkelen. De ligging is natuurlijk prachtig, direct aan waikiki beach.
Denk bij het boeken van dit hotel aan de parkeerkosten en de resort fee die per nacht nog op de prijs komt.

Kamertip: ga voor de rainbowtower, die heeft de mooiste ligging en uitstraling!
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 29 maart 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft werkelijk honderden kamers en is 1 groot strandvakantie bestemming. Als je wil hoef je niet eens het terrein af om alles aan restaurants, shops, supermarkt, strand, zwembad etc. te bezoeken.
Inchecken was een probleem want ondanks reservering maanden van tevoren voor 5 kamers met de familie zaten we allen in andere torens. (En dat is ver van elkaar in dit hotel) groot pluspunt van dit hotel is het brede, relatief rustige strand. Keerzijde daarvan is dat je wel een stuk moet lopen voor je bij het centrale Waikiki strand bent. Verder ruime kamers, sommige torens moeten nog ge-update worden. Voor als je je Hawaï vakantie begint in Honolulu zou ik hier zeker wel kunnen verblijven. Alles in deze stad is nl groot, massaal en toeristisch. En dit hotel is daar geen uitzondering op maar heeft wel meerdere zwembaden en een groot strand.

Datum van verblijf: november 2015