89 personen bekijken dit hotel
Hilton
Gratis annuleren tot 15/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14/08/22
Hurb
Gratis annuleren tot 14/08/22
Hotels.comUS$ 446
FindHotelUS$ 446
PricelineUS$ 446
Beoordeeld op 14 augustus 2015

Meerdere 25+ verdiepingen tellend complex met een stuk of 5 swimming pools, heel veel (dure) winkels, en verschillende soorten restaurants. Vlakbij strand en zee. 15 minuten lopen van de grote mall, ietwat off-set van Waikiki centrum. Zeer populair bij Japanners (toen wij er waren kwam 70% van de gasten uit Japan). Kamers ok, prima georganiseerd, afstandelijk. Het aloha gevoel ontbreekt.

Het hotel organiseert veel activiteiten, deels gratis. Zit in de facilityfee. Parkeren is zeer duur (29 USD/nacht zonder valet). Vrijdagavond is een leuk maar kort vuurwerk.

Kamertip: De Kalia tower is vrij rumoerig; lawaai blijft hangen tussen de torens. Vraag voor een kamer met ocean view en boven de 20ste verdieping.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 17 juni 2015 via mobiele applicatie

Het resort is erg groot met mooie, ruime kamers en van alle gemakken voorzien. Je kan kiezen uit kamers met uitzicht op zee, het strand, de haven, de stad of het resort. Uitzicht is mede afhankelijk van het gebouw waar je in zit.

Check in is opgesplitst in balies voor Hilton Honors leden en niet-leden. Een medewerker controleert of je in de juiste rij staat of niet, zodat dit het proces versoepelt.
Ook kan je telefonisch vooraf inchecken. In dat geval kan je bij wederom andere balies je keycard ophalen. Daarnaast is er naar Express check in ook een express check out optie.
Check in is pas om 2 uur PM, echter kan je (afhankelijk van het type kamer dat je geboekt hebt) al eerder terecht. In alle gevallen kan je je bagage laten opslaan en kan je met een pasje handdoeken krijgen voor bij het zwembad. Tevens krijg je uitleg en een plattegrond van het resort zodat je weet wat je waar kan vinden.
Elk gebouw heeft zijn eigen conciërge diensten, waardoor niet iedereen zich bij de hoofd lobby begeeft.

In de kamer vind je een welkomstbrief waarin je uitgenodigd wordt een gratis cadeau op te halen. Let op! Hiervoor dien je wel een time share presentatie bij te wonen.

Vrijwel alle kamers zijn voorzien van een of twee balkons, een badkamer met toiletartikelen, een koelkastje zodat je je drinken koud kan leggen en een kluis voor je waardevolle spullen.

Het resort bevindt zich direct aan het strand en de jachthaven. Binnen zo'n 15 minuten lopen ben je bij de hoofdstraat met talloze winkeltjes en restaurants.
Op het terrein zelf zijn ook diverse restaurants en winkels te vinden. Ook is er een trouwkapel, een vis- en schildpadvijver en zijn er zwembaden.

Elke vrijdag is er een gratis vuurwerkshow bij de lagune van het resort.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. De medewerker die ons incheckte voelde zich bezwaard omdat hij ons om 11 uur AM helaas nog geen kamer kon geven. Dit werd meer dan goed gemaakt door ons een mooie cornerroom toe te wijzen zonder hier extra voor te hoeven betalen. Uitstekende service!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015 via mobiele applicatie

Een mooi hotel met een winkelcentrum en diverse restaurants.
Het eten en drinken is er alleen erg duur.
Aan de overkant van de straat zit restaurant / coffeehouse Wailana waar je goed kunt ontbijten en dineren.
De kamer die wij hadden was gerenoveerd, alleen dit was niet echt te zien.
Groot minpunt, toen wij 's avonds rond 20.30 uur aan kwamen was onze kamer niet gereed! Je verwacht toch zo laat op de avond direct je kamer op te kunnen.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 6 mei 2015

We sliepen in de Tapa Tower die duidelijk nood had aan een renovatie (toegegeven door de staf). De zwembaden zaten stampvol. Te veel volk. En naast het feit dat je op het einde van de reis zonder waarschuwing een resort fee per dag moet betalen, moet je voor op het strand te liggen stoelen en parasol ook apart betalen? Bovendien raad ik iedereen aan om geen tours met het hotel te boeken of auto's te huren want de prijzen in het hotel zijn hoger dan de prijzen in de rest van waikiki.

Kamertip: Boek niet de TAPA Tower!
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 6 januari 2015

Beter zijn ze er niet een ontbijt wat je maar een keer in je leven mee maakt, een kamer op het hoogste niveau met een uitzicht waarvan er maar enkele op de wereld zijn.
Feestje 100 jaar NCR is niet te vergeten belevenis.

Datum van verblijf: februari 2014
  • Reistype: Reisde alleen