2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
BestWestern.comUS$ 243
Destinia.comUS$ 279
1.464 - 1.469 van 1.848 beoordelingen
Beoordeeld op 10 juni 2015

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Brent K, Manager van Best Western The Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2015

Beoordeeld op 8 juni 2015

Kamertip: upper floor for less noise from freeway.
Datum van verblijf: juni 2015

Beoordeeld op 28 mei 2015

Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Beoordeeld op 24 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Brent K, Manager van Best Western The Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2015

Beoordeeld op 12 mei 2015 via mobiele applicatie