7 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor zo 10 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Skyscanner.com
1.544 - 1.549 van 3.337 beoordelingen
Beoordeeld op 24 februari 2023

Datum van verblijf: februari 2023
Kris White, Guest Services / Front Office van Waikiki Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2023

Beoordeeld op 22 februari 2023

Kamertip: Everything is nearby and you really don’t need a car if you do tours