Volledig restitueerbaar voor di 5 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor di 5 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

We hebben in Vive hotel 12 overnachtingen gehad. We hebben dit hotel als zeer aangenaam ervaren. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt goed gelegen en het strand ligt op 3 minuten loopafstand, het hotel is modern, goed onderhouden en de kamers worden dagelijks goed schoongemaakt.

Datum van verblijf: januari 2019
vivehotelwaikiki, Front Office Manager van Vive Hotel Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Aloha NielsV359

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw recensie te schrijven en voor het kiezen van Vive Hotel Waikiki. We waarderen uw vriendelijke woorden over ons vriendelijke personeel. We streven ernaar om al onze gasten zo comfortabel en gelukkig mogelijk te maken. We zijn blij dat je hebt genoten van een premium locatie in het centrum van Waikiki; minuten van lekker eten, winkelen van wereldklasse, perfecte golven en zandstranden. Van ons allemaal in het Vive Hotel Waikiki, was het een genoegen om u van dienst te zijn en we wensen u een veilige reis!

Mahalo,

Vive Management

Beoordeeld op 15 april 2018

Alles is in orde ,zeer goed hotel,goed gelegen,service is ok,fantastic. 😎😎😎😎,zeer vriendelijk personeelGratis handdoeken en zitjes,eveneens parasols. Kamers en vooral de matrassen zijn aan eenupgrade toe.Dit hotel is zijn prijs waard.

Datum van verblijf: april 2018
Vive Management T, Manager van Vive Hotel Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Hi IRENE2270,
We're so happy to hear that you had a great stay with us! Thank you for highlighting our location, staff, beach equipment, and overall value. We appreciate your review and look forward to welcoming you back soon.
Best,
-Vive Hotel Management

Beoordeeld op 11 december 2017

We verbleven hier 4 nachten. Kleine kamer, maar wel prettig en schoon. De airco hangt in het raam, waardoor heel erg gehorig. Je hebt echt oordoppen nodig tijdens de nacht. Ontbijt was karig. De ligging is ideal, 3 blokken naar het strand. Parkeren is erg duur. 25 dollar per nacht. Personeel erg vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2017
Vive Management T, Manager van Vive Hotel Waikiki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017

Hi Margro78,
Thank you for taking the time out of your day to write a review. We are honored to know that you enjoyed our comfortable and clean rooms, our friendly staff, and our ideal location in the heart of Waikiki. We hope that you continue to choose Vive Hotel Waikiki should you revisit Oahu again in the future. Thank you for your valuable business.
With gratitude,
-Vive Hotel Management

Beoordeeld op 29 november 2016

Dit hotel is echt een aanrader. Ideaal om hier te verblijven wanneer je in Honolulu bent. Het is 3 minuten lopen naar het strand en het centrum van de stad. Het hotel is schoon, vrij nieuw, heeft een goed ontbijt en zeer aardig personeel.Adam & Preston hebben ons zeer goed geholpen bij het betalen van een boete uit Los Angeles. Dit hotel is een topper!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

Samen met mijn man op onze huwelijksreis naar Hawaii geweest.
Vive hotel Waikiki is een aanrader! Bij het inchecken kregen we vers ananassap, heerlijk! Zeer vriendelijke ontvangst. Een kaartje en chocolaatjes bij aankomst op de kamer. De kamer heeft airco, een kluisje en een koelkast. Het is schoon, modern en netjes. Elke dag schone handdoeken en het bed opgemaakt. Het ontbijt is prima in orde voor complimentary breakfast (fruit, broodjes, koffie, thee, sap, zoetigheidjes). Een paar minuten lopen van het strand. Perfecte locatie.
Op zoek naar een hotel in Waikiki? Vive hotel is voor ons nummer 1.

Datum van verblijf: augustus 2015