19 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Word beloond met One Key
Skyscanner.com
Beoordeeld op 9 september 2019

Wij hebben 4 nachten hier geslapen, de kamers aan de wegkant, dus met direct zicht naar zee , zijn enorm gehorig,het verkeer kan je binnen erg goed horen.wij zaten op de 8ste verdieping. De kamers zijn groot en schoon. De bedden zijn goed! Heerlijk balkon waar je met gemak met zijn tweeen kan zitten.
Personeel vond ik vriendelijk.
Het hotel ligt erg gunstig, vlak aan zee en in het winkelgebied van Honolulu.
Wij hebben in het hotel geen ontbijt genomen, zijn lekker buiten de deur wezen ontbijten etc.
Er zitten overal genoeg eetgelegenheden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 maal overnacht. Een partial ocean view kamer op de 26ste verdieping met ontbijt inbegrepen geboekt. Het hotel oogt verouderd en dat is het ook. Het terrasraam laat helaas alle geluiden van de drukke straten door, waardoor rustige nachten uitgesloten zijn. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Jammer dat je telkens belaagd wordt door een horde duiven en andere vogels. Zonder enige angst landen ze op uw tafel. Een klein momentje van onoplettendheid en ze beginnen te smullen van uw ontbijt. Zeer wansmakelijk! Het personeel, dat overigens niet echt vriendelijk is, heeft de strijd met de vogels schijnbaar opgegeven.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 juli 2015

Vernieuwde zeer ruime kamers met superbedden, kies met balkon en zicht op de pacific, voldoende om weg te dromen. Niet ontbijten om 8h00 's morgens want dan efkens aanschuiven. Klein zwembad maar altijd een ligbed ter beschikking en trouwens het strand is op 20 meter. Opvallend vriendelijk personeel. Correcte prijzen.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 mei 2014

mooi hotel ,centraal gelegen.
personeel is vriendelijk.
Het zwembad is erg klein maar het strand ligt aan de overkant van de weg dus dat maakt erg veel goed.
Het uitzicht vanaf het dak is ook erg mooi.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 17 december 2013

Een heerlijk hotel waar je helemaal tot rust komt. Het bevat alles wat je kan verwachten en het personeel is meer dan vriendelijk. Uitstekende service en goede kamers maken dit hotel tot een van de beste waar ik in heb verbleven. Ook op steenworp afstand van het strand.

Kamertip: Tweepersoonskamer heeft king-size bed en 4 persoons niet.
Datum van verblijf: december 2013