14 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 14/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 13/03/21
travelup.com
209 US$
BESPAAR 31 US$
eDreams240 US$
Expedia.com240 US$
Priceline240 US$
Beoordeeld op 20 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt op een top locatie. 2 minuten van het strand. Tegenover een ABC store waar je boodschappen kan halen en uiteraard ook een winkel en restaurant in het hotel. Er is een rook area aanwezig aan de zijkant van het hotel, je mag namelijk ook niet roken op je balkon (boete 425 dollar!) ook bij het zwembad op de 10de verdieping een rook area en een bar. Mensen zijn erg vriendelijk, dus goed hotel.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mark T, Coordinator van Hilton Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Aloha,
Thank you for staying with us and taking the time to write a review. We're so happy you enjoyed your experience and hope you'll stay with us again on your next visit to Waikiki.
Hilton Waikiki Beach Guest Services

Beoordeeld op 30 mei 2018

Aangekomen bij het hotel rij je als het ware het hotel in tot naast de lobby. Hier kun je gebruik maken van de parkeer service ( vallet parking) van het hotel. Dit kost 30 dollar per dag maar is het geld dubbel en dwars waard. Service in het hotel is perfect. De kamers zijn ruim en mooi en hebben een fijne badkamer. Ontbijt is kwalitatief goed. Strand en boulevard is ongeveer 100 meter lopen.
Echt een hotel om weer naar terug te gaan.

Datum van verblijf: januari 2018
Mark T, Marketing Coordinator van Hilton Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Aloha Maarten,
Thank you for staying and taking the time to share your review. I'm so happy you enjoyed your experience with us and we hope to welcome you back again soon!
Mark
Marketing Coordinator
Hilton Waikiki Beach

Beoordeeld op 21 januari 2018

Hotel de 2e straat parallel aan het strand. Loopafstand naar het strand ca 2 minuten.
Kamers zijn prima en housekeeping is goed. Bedden wel relatief smal (twijfelaars) maar in orde. Zwembad op de 10e verdieping, daar waait het helaas wel enorm en is slechts korte periode fatsoenlijk zon. Ontbijt in het restaurant is verre van goedkoop maar kwalitatief prima. We waren er met Oud & Nieuw, hotel deelde feestartikelen uit en was live muziek. Ontbijt in Hilton Garden iets verderop is veeeel goedkoper (ontbijt-buffet) en erg goed, 5 minuten lopen.

Kamertip: Straat(Zee)kant is erg rumoerig
Datum van verblijf: januari 2018
DirectorHWB, Director of Sales van Hilton Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Aloha Mark, thank you for your review and choosing to stay with us!

Beoordeeld op 21 juli 2016

Heerlijke hotel op prima locatie. Uitstekend ontbijt. Mooi uitzicht op zee. Jammer van de smalle bedden en de 30$ parkeren.en dat t niet direct aan zee ligt.
Balkon is leuk om even wat te drinken
Digitaal inchecken is handig.
Restaurants op loopafstand net als t strand.5 minuten lopen

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
GM-HiltonWaikiki, General Manager van Hilton Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2016

I agree we have an excellent location and hotel!

Erich Smith
General Manager

Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste bestemming op onze huwelijksreis. Het is echt een dorp van hoteltorens, met middenin zwembaden en nog een kunstmatige lagune richting zee. Typisch Hilton en typisch Amerikaans: prima service, erg vriendelijk, maar tikje nep en behoorlijk commercieel. Maar moet je gewoon een keer gedaan hebben...

Datum van verblijf: maart 2016
GM-HiltonWaikiki, General Manager van Hilton Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2016

Vast and varied.
Never been called that before as a hotel but I like it!

Erich Smith
General Manager