Beoordeeld op 13 april 2019

Prachtig hotel met mooi zwembad en prachtige ligbedden, zeer vriendelijk personeel. Zeer nette toiletten, prachtige zalen voor workshops en congressen. Dichtbij haven en strand. Warm aanbevolen voor een bijzondere vakantie op Hawaii

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Susan R, Guest Experience van The Modern Honolulu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Aloha PietN. Thank you for taking the time to share a review. The Sunrise and Sunset pools are one of the best places to relax in paradise! We're pleased you enjoyed our sleek and stylish spaces along with personalized service from our staff. Looking forward to welcoming you back at THE MODERN HONOLULU.

Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 5 nachten in een mooie , goed afgewerkte en schone kamer. Goed ontbijt en aardig en behulpzame medewerkers. Een heel klein dompelbad als zwembad en vond het hotel te ver WIkiki af liggen. 15 a 20 min wandelen. Het uitzicht van de kamers (14e verdieping) was niet echt spectaculair te noemen. Honolulu is een drukke stad met overvolle stranden, prima, maar niet echt ons ding.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Voor laatste 2 nachten The modern geboekt. Mooi hotel met alle facilteiten, 2 mooie zwembaden. Tijdens ons verblijf voldoende ligbedden beschikbaar. Kamers ruime en prachtig ingericht met alle faciliteiten (koffie, frigo, airco, tv, internet). Vlotte incheck, ontvingen mail op ogenblik dat onze kamer beschikbaar was. Ligging goed voor bezoek aan shoppingcentrum, op 20min wandelafstand van Waikiki beach. Is luxe hotel binnen een aanvaardbaar budget. Zouden zeker teruggaan voor enkele nachten om uit te rusten.

Kamertip: neem 1 kingsize bed, hierdoor heb je balkon en ook zeezicht (zijdelings), kamer aan straatzijde : prachtig zonsondergang.
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017 via mobiele applicatie

Op loopafstand van het 'Congress Center', schone en rustige kamers, vlotte en vriendelijke bediening van prima eten, gym met goede voorzieningen en elke avond live muziek. Genoten van een topverblijf!

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2015 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Jonge mensen. Weinig kinderen. Dicht aan het strand. Heel erg vriendelijk personeel. Het is een schoon hotel. De kamers zijn ruim en modern. 2 prachtige zwembaden. Super goede service. Hier kom ik zeker weten weer! Een aanrader.

Datum van verblijf: november 2015