9 personen bekijken dit hotel
358 US$
Gratis annuleren tot 07/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
358 US$
Lol.travel437 US$
Beoordeeld op 1 november 2015

Beoordeeld op 14 oktober 2015

Datum van verblijf: oktober 2015
hiltongrandvacations, Manager van Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2015

Beoordeeld op 13 oktober 2015

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Grand Vacations
hiltongrandvacations, Manager van Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2015

Beoordeeld op 10 oktober 2015

Beoordeeld op 10 oktober 2015