28 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Official SiteUS$ 702
ZenHotels.comUS$ 1.224
3.051 - 3.056 van 4.174 beoordelingen
Beoordeeld op 15 juli 2011

Datum van verblijf: juli 2011
The_Kahala_Resort, General Manager van The Kahala Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2011

Beoordeeld op 14 juli 2011

Beoordeeld op 8 juli 2011

Kamertip: We stayed in a Partial Ocean View Suite in the Diamond Head tower. Don't really have perspective on what other rooms would be like.
Datum van verblijf: juli 2011
The_Kahala_Resort, General Manager van The Kahala Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2011

Beoordeeld op 16 juni 2011

Datum van verblijf: juni 2011
The_Kahala_Resort, General Manager van The Kahala Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2011

Beoordeeld op 13 juni 2011

Kamertip: As far as I know, all the rooms are good.
Datum van verblijf: januari 2011
  • Reistype: Reisde alleen
The_Kahala_Resort, General Manager van The Kahala Hotel & Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2011