12 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 843
RitzCarlton.comUS$ 843
Hotels.comUS$ 843
TravelocityUS$ 843
PricelineUS$ 843
TripadvisorUS$ 843
Beoordeeld op 28 mei 2018

Kamertip: Ask for a room on the side of the hotel opposite the construction
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Douglas C, General Manager van The Ritz-Carlton Residences, Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2018
Douglas C, General Manager van The Ritz-Carlton Residences, Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 16 april 2018

Kamertip: Every single room has an ocean view! All rooms are very spacious.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 april 2018

Datum van verblijf: februari 2018
Douglas C, General Manager van The Ritz-Carlton Residences, Waikiki Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018