Gratis annuleren tot 17/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 18/08/22
FindHotel
Gratis annuleren tot 18/08/22
PricelineUS$ 61
Hotels.comUS$ 57
TravelocityUS$ 57
Beoordeeld op 17 juni 2019

Wc niet schoon, binnenrand vies en onderin de pot wordt niet goed gepoetst. Verder ziet het er schoon uit in het hotel. Complimenten voor receptioniste en bediening/keuken. Erg vriendelijk en eten is goed.
Bed is erg hard. View van de tweepersoonskamer deluxe is erg mooi (211 hoekkamer).
Voor backpackers prima maar niet stellen of gezinnen.

Datum van verblijf: juni 2019
Skotel, Owner van Skotel Alpine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Bedankt voor je feedback. We vinden bedden een persoonlijke voorkeur. Een stevig bed voor één gast zal zacht zijn voor een ander. We zijn blij dat je genoten hebt van onze service, goed eten en uitzicht. De meest terugkerende gasten zijn koppels en gezinnen, omdat we accommodatie hebben die bij hen past. Familiekamers, familiesuites en hutten zijn super populair bij gezinnen en kamers met uitzicht, queensize kamers en tweepersoonskamers zijn de populairste keuzes bij stelletjes.

Beoordeeld op 18 december 2018

Op doorreis verbleven wij 1 nacht in dit hotel. Het is prachtig gelegen in een groots berglandschap met uitzicht op o.a. Mount Ngarahoe. Uitstekend onderhouden wandelpaden direct naast het resort. Het hotel en de kamer zien er op het eerste gezicht primitief uit maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de kwaliteit en warmte van de inrichting, vriendelijk personeel en een erg goed restaurant.

Datum van verblijf: november 2018
Skotel, Owner van Skotel Alpine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Thank you for your kind review, we are glad you enjoyed the best of what is on offer here. Safe travels.

2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juli 2022
3 weken geleden beoordeeld

Kamertip: Great scenic views
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Kamertip: Good spot for Tama lakes walk.
Datum van verblijf: april 2022
Karen Crawley, Owner van Skotel Alpine Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2022