eDreams
Priceline
Orbitz.com
Beoordeeld op 12 februari 2020

Mooie kamer, goede bedden. Er zijn meerdere restaurants in het hotel. Voor allemaal moet je vooraf reserveren. Ons was echter bij het inchecken verteld dat we bij een van de restaurants zó konden binnenlopen. Dat bleek niet te kloppen. Omdat er nergens meer plaats was (er was een groot gezelschap gearriveerd) moesten we uitwijken naar een soort kantine aan de overkant van de weg (Tussock Bar). Sfeerloos, maar uitstekend eten.
De avond erna konden we wel terecht in het Ruahepu Restaurant. Ook heerlijk eten.

Datum van verblijf: januari 2020
ChateauHMGT, Duty Manager van Chateau Tongariro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Beste Knallemans,

Ik ben blij te zien dat je in het algemeen genoten hebt van je verblijf. Onze excuses voor het ongemak als gevolg van verwarring over de boekingen in het restaurant. Ik ben blij te zien dat u in beide restaurants geweldige eetervaringen heeft gehad. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.

Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Een chique hotel in kasteel stijl, midden in de middle of no ware . Een juweeltje ondanks dat het ietwat in de jaren gekomen is. Heel prettige bediening bij de receptie. Heel vriendelijk. Fijne kamers met bad/douche en vaste wastafel. Ook douche spullen rijkelijk voorhanden.
We hebben er niet gegeten omdat er een “dresscode” heerste en ons Hollandse koffer niet over kleding paste, die aansloot bij de dresscode. Maar lekker geslapen in een Château en dat was zeker ook niet verkeerd.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste l0uker,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​prachtige beoordeling van ons hotel te delen. We zijn blij dat je een ontspannen verblijf bij ons hebt gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

E: dm@chateau.co.nz

Beoordeeld op 7 januari 2020

Mooie entourage op een mooie plek. Prima uitvalbasis voor prachtige wandelingen!
Wel wat achterstallig onderhoud. Een beetje vergane glorie. Wifi ronduit slecht en een dag volledig afwezig Niet al het personeel even vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2020
ChateauHMGT, Front Office Manager van Chateau Tongariro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Dear Patrizia M

Thank you very much for choosing Chateau Tongariro for your recent stay and for taking the time to leave a review of your experience.

It is regretful and we are deeply disappointed that we were not able to provide you with the wow factor that Chateau is famous for and we sincerely apologize for that. We have shared your feedback with our executive team who will review the standards according. We apologize for the inconvenience.

We are pleased to inform you that we are under negotiations and Chateau will be revamping in near future.

We appreciate your valuable feedback and look forward to welcome you again.

Regards

Beoordeeld op 19 november 2019

Inchecken duurde lang. De kamer was mooi, wel koud. De WiFi snel maar viel vaak uit. De badkamer wel goed. De sfeer in de lounche was zeer goed, relaxed en uitnodigend. De ligging goed voor de wandelroutes.

Datum van verblijf: november 2019
ChateauHMGT, Duty Manager van Chateau Tongariro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Sehr geehrter RVH1967,

Vielen Dank für Ihre Bewertung Es tut mir leid, dass wir uns letzte Woche geirrt haben, weil das Zimmer nicht rechtzeitig für Sie bereit ist. Gleichzeitig freue ich mich, dass Sie die schöne Umgebung des Gebäudes und die Atmosphäre im Ruapehu-Loungebereich genossen haben. Wir freuen uns, Sie wieder begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,
Chateau Tongariro Hotel
E: dm@chateau.co.nz

Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er schitterend uit van de buitenkant.
Het is alleen wel gedateerd.
Wel voorzien van alle gemakken ademt het de sfeer van vervlogen tijden .
De toilet kraakte bij het gaan zitten en ook een douchegordijn is niet echt meer van deze tijd.

Datum van verblijf: september 2019
AlexChateauTongariro, Rooms Division Manager van Chateau Tongariro Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Beste fionaj909,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
Het spijt me te horen dat uw verblijf onder de verwachtingen viel. We zijn momenteel in de planningsfase van de renovatie en hopen dit snel op gang te krijgen.
Alex Hampshire
Rooms Divisiemanager