Beoordeeld op 25 januari 2018

Aanrader!
Pluspunten: skiën vanaf en tot hotel, heel vriendelijk personeel, geweldig zonnenterras, ruime keuze eten
Minpunten: kamers erg warm, soms eten ietsjes koud, weinig parkeerplaats dus vooraf reserveren en regelen geen skipassen maar staat wel aangegeven maar misschien wel vooraf mogelijk.
Wij gaan zeker terug!!!

Datum van verblijf: januari 2018
HOTEL_GHM_MONACHIL, Director de Relaciones Públicas van Hotel GHM Monachil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2018

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over onze oprichting. We really appreciate your time and your comments, since they help us to improve day by day in our services and attentioins. We are glad to see that you've had a satisfying and pleasant stay with us. The heating inconveniences would have solved just by warning our reception staff, who kindly would have helped you. About the parking, yes We always recommend to our clients to book in advanced at the same time they do they reservation at the hotel. And our Forfait managing service is available warning us at least two days in advanced. We will keep on working hard to mantein our high level of quality, following our work philosophy. We hope to see you soon again. Greetins.

Beoordeeld op 14 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel voor wanneer je er enkel hoeft te slapen. Ontbijt goed, diner minder (buffet). Hotel ligt gelegen naast de piste, vriendelijk personeel en redelijk schoon. Hebben in elk geval voor een 2e x geboekt. Voor 3 sterren perfect.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik had in dit hotel een ruime kamer met vijf bedden (drie eenpersoons bedden en een stapelbed), de kamer had twee douches, twee toiletten, een tv en een mooi uitzicht! Het fijne aan het hotel is dat het direct aan de piste ligt (je kunt dus meteen skiën). Het hotel bevat een buffet (ontbijt en diner) en een bar met terras. Het hotel heeft een gratis wifi verbinding. Je kunt er ook tegen betaling parkeren.

Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan de piste! Skiverhuur is in het hotel. Heeft prima ontbijt en diner buffet. Personeel spreekt alleen Spaans en is niet erg klantvriendelijk. Kamers hebben grote badkamers. Er is een koude spelletjesruimte. Er is een spa tegen betaling. Het hotel heeft een gezellige bar + buitenterras.

Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt perfect gelegen aan skipiste. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam bij de receptie. Er is een skiverhuur aanwezig met uitstekend ski materiaal (super service). Familiekamer was goed, schoon en had 2 douches en 2 toiletten. Ontbijt en diner was ok. De bediening kon hier een stuk beter en vriendelijker. Ook is het zeer irritant dat ze rond rijden met karretjes om borden/bestek op te halen. Dit maakt enorme herrie. Verder was het een heerlijk verblijf.