Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Voor wie wil genieten in Catalonië van luxe en lekker eten ben je hier op de goede plaats. Mooie locatie, zeer goede Dalikamer met uitstekend bed, badkamer en goede airco. Ontbijt is voldoende en eten s middags en s avonds is lekker. Culinair geen topper topper maar lekker.

Kamertip: We verbleven in een Dalikamer op de benedenverdieping. Ik vermoed dat het uitzicht op de bovenverdieping beter is.
Datum van verblijf: augustus 2019
Direccion C, Guest Relations van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dear Frank D,

We would like to thank you for this review, it is a pleasure to read that you enjoyed your stay!

We look forward to your next visit and hope that we can continue providing the good, or even better, service you experienced.

Kind regards,
Christopher Maddocks

Beoordeeld op 7 juni 2019

Zeer mooi hotel met mooie kamers.
Het eten hier is subliem. Wij hebben zowel geluncht als gedineerd.
Zeker een aanrader voor mensen die houden van lekker eten en die graag even tot rust willen komen. Topper

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Direccion C, Director de Recepción van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Lieve Discover18969616924

Wij willen u hartelijk bedanken voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven! Wij voelen ons vereerd om te weten dat u van uw bezoek genoten heeft en dat alles naar wens was. Wij kijken er naar uit u spoedig weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Lucas Gulias

Beoordeeld op 5 juni 2019

Dit is echt geweldig. Prijs kwaliteit uitmuntend. Zo culinair zeker voor herhaling vatbaar. Dit is niet de laatste keer dat wij hier gegeten hebben. Een dikke 10!
Een prachtige omgeving. Een aanrader voor iedereen. De kosten voor het 3 gangen menu is 35 euro.

Kamertip: Wij zijn alleen bij het restaurant geweest
Datum van verblijf: juni 2019
Direccion C, Director de Recepción van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Beste gerdav640,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Wij voelen ons vereerd om te weten dat alles voor u naar wens was en u van onze gastvrijheid heeft genoten.

Wij kijken er naar uit u weer te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 30 september 2018

De kasteelkamers zijn prachtig gerestaureerd en voorzien van alle gemakken. Wij lagen in de nieuwe kamers, die in tegenstelling tot de kasteelkamers modern waren, maar ook van alle gemakken voorzien en allemaal met een prachtig uitzicht. Het personeel is zeer behulpzaam en de kwaliteit van het eten is zeer goed.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
Direccion C, Director General van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Dear Rien,
It is a pleasure to note how much you enjoyed your stay with us and we would like to thank you for letting us know how impressed you were with the hotel, the food and our friendly and profesional staff. It is always gratifying to receive such praise.
Looking forward to welcoming you at the Castell d'Empordà in the future.
Best regards

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring rijker. Super relaxed, gastvrij én professioneel. Absolute aanrader!
Prachtige kamer, zeer goede restaurants. Het middeleeuwse kasteel is op hoog niveau gebracht met moderne faciliteiten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
Angeles M, Director de Relaciones Públicas van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dank je wel, Ewald.
This is so nice from you your feed back.
Hope to see you soon.
Best regards!