Hotels.com
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige ervaring rijker. Super relaxed, gastvrij én professioneel. Absolute aanrader!
Prachtige kamer, zeer goede restaurants. Het middeleeuwse kasteel is op hoog niveau gebracht met moderne faciliteiten!

Reistype: Reisde alleen
Angeles M, Director de Relaciones Públicas van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Dank je wel, Ewald.
This is so nice from you your feed back.
Hope to see you soon.
Best regards!

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Me vrouw en ik waren een weekend weg naar vrienden en we hadden een hotel geboekt dus castel maar echt heerlijk eten en beste gast vrijheid alles zag er verzorgt uit het was een leuke ervaring om er heen Tr gaan zeker een aanrader

Reistype: Reisde met vrienden
ANGE H, Director de Relaciones Públicas van Hotel Castell d'Emporda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Dear Mr. bezoeker743,

We appreciate your feedback.
We hope you enjoyed the experience and we hope to see you again very soon.

Beoordeeld op 16 augustus 2018

Op bezoek bij vrienden in de Costa Brava hadden we dit mooie hotel voor onszelf geboekt voor drie dagen. De foto’s en de faciliteiten spraken ons zeer aan. Vanaf onze aankomst hebben we alles als heerlijk en gastvrij ervaren. We hadden een prachtige Dali kamer met uitzicht op de vallei. Dat was fijn wakker worden! Omdat de kamer in de middag in de zon komt, kregen we bij de receptie de tip om de extra kaart in de kamer om de airco aan te kunnen laten staan hiervoor te gebruiken. Dat was inderdaad ook nodig gelet op de hitte in onze week.
Lunch in het restaurant bij het zwembad was zeer aangenaam. Het uitzicht is zoals iedereen aangeeft adembenemend. En gelukkig is er airco dus zaten we zeer comfortabel. We kunnen de tapas van de dag als voorgerecht en de entrecote als hoofdgerecht zeer aanbevelen. Alles is in de ‘To share’ vorm en delen deden we dan ook graag. Door de maitre kregen we een hele goede wijnsuggestie van een lokale wijn die zeer goed paste.
’s Avonds hebben we tweemaal in restaurant Drac gegeten. Dat is echt voor ons als fijnproevers en met de zonsondergang was er een nog mooier uitzicht dan bij de lunch. Eindelijk weer eens heel goed vegetarisch gerecht gegeten: de ravioli is ook zeer aan te bevelen als je niet vegetarisch bent.
Op onze laatste dag hebben een complete massage genomen voordat we naar huis gingen. De dame van het Beauty Center heeft het letterlijk in haar vingers om je tot rust te laten komen. Dat gevoel houden we dan ook over aan deze drie dagen: relaxed met zorgeloos genieten op een prachtige plek.

Datum van verblijf: augustus 2018

Dank je wel, AnneMarie A.

You are so nice and we hope did you really enjoy your stay with us.
So many things to discover here at Girona.

See you soon.

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een super hotel en een geweldige locatie. Hier is met respect voor de geschiedenis gerestaureerd en het nieuwe deel straalt alle luxe uit. Geweldig geslapen en genoten van het onvergelijkelijke uitzicht. En niet te vergeten de maquette van de slag bij Waterloo en de maquette van de kruisvaarders welke door de eigenaar zijn gemaakt. Werkelijk schitterend.

Dear guest,
Thank you so much for your feed back, so we really hope did you enjoy your stay with us at Castell d´Empordá Hotel.
Best regards and see you soon.

Beoordeeld op 15 augustus 2018

Wat ontzettend mooi. Behalve hotel, is dit ook een pracht trouwlocatie met kapelletje. Gezellig, personeel is vriendelijk, kamers schoon. Heerlijk gegeten in de 2 aanwezige restaurants. Aanrader., dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met vrienden

Dear Ztekp,

Dank je wel for your reviews.
It is so nice to know that did you enjoy your stay with us at Castell d Emporda Hotel.