3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 162
FindHotelUS$ 162
eDreamsUS$ 162
Agoda.comUS$ 162
EtripUS$ 162
StayForLong
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Klein en persoonlijk hotel. Interieur is heel retro, maar super gezellig. De service is echt outstanding. Hotel is gelegen in het centrum van Begur, dus op wandelafstand van terrasjes en restaurants. Begur ligt bovendien in een prachtige omgeving met uitgestippelde wandeltrajecten. Heerlijk voor een rustgevende "time out" . Je voelt je onmiddellijk thuis in dit hotel !

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Super leuk restaurant in het midden van Begur. Het ziet er betoverend uit. Super leuk ingericht en heerlijke atmosfeer. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wel op tijd reserveren, want het is erg geliefd.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Een superleuk hotel met erg aardige mensen. De inrichting is helemaal "ons ding" antiek&brocante zonder truttig te worden. Ontbijt prima, net als het bijbehorende restaurant. We komen hier zeker terug. Bravo!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 mei 2013

Hier een lang weekend geweest. Absoluut een aanrader. Het gebouw is een oud stadspaleis zoals er meer zijn in Begur. Heel smaakvol gerenoveerd, de kamers ook heel stijlvol en de onze (Sa Lucanna) met uitzicht over de stad en het achterland. Ontbijt is lekker, de eigenaren heel behulpzaam en hartelijk.

Kamertip: Kijk vooral zelf of je een balkon wilt. Maar kies in ieder geval een kamer op de 1e of 2e verdieping: dan heb je een uitzicht op dorp of achterland
Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 8 mei 2013

Heerlijk hotel, mooi gelegen in het centrum van het oude stadje Begur. De eigenaren zijn super hartelijk, je voel je meteen thuis. Inrichting met allerhande vintage meubels en lekker ontbijt - en mogelijkheid om er s avonds lekker te eten - maken het compleet. Sinds kort kun je er ook een massage boeken, ook een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2013