4 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 157
TravelocityUS$ 157
travelup.comUS$ 170
Beoordeeld op 7 augustus 2020

Zeer luxe en rustig complex. Restaurant is heel goed en zwembad is geweldig. Uitzicht ook mooi en gratis parkeren is een erg fijn.
Zou zeker terug gaan.
Personeel is erg professioneel en vriendelijk!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Een van de beste en fijnste hotels waar we ooit hebben verbleven. Een hotel waar echt alles aan klopt: heerlijke kamers met groot balkon, brandschone algemene ruimtes, sfeervol dineren onder de bomen, een geweldig zwembad en de beste bediening en service die je maar kunt wensen. We kunnen werkelijk niet begrijpen wie hier nog iets te klagen kan hebben. Ja, er lopen twee hele lieve honden rond maar als je aangeeft dat je dat niet fijn vindt, worden ze meteen weggestuurd. Een sprookje, we komen graag terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Meestal moet je opletten wanneer er een groot aantal super hoge quoteringen staan van leden die maar 1 x een recensie geven, en juist die ene is dan vijf sterren.Dus nu serieus:
Positief : grote overdekte parking met overschot aan plaats ( hoogseizoen /gasten?), vriendelijk personeel en lekker ontbijt en diner ! onder de bomen.
Minder positief waren de harde bedden, de renovatie die de jaren 70 niet kan doen verdwijnen. Airco op terras. Gordijnen die kastdeuren vervangen. Geluid van de gang en kamers naast de onze.
Als je niet van honden houdt .. er lopen twee grote exemplaren rond, rustig maar wel bedelend aan elke tafel. Dat is eerder B&B, hoewel wij zelf honden hebben gaat niet elke gast dat waarderen.
Tip:
Voor een leuk strandje: ga beneden net achter hotel Aquablavia naar rechts, trappen naar beneden en rechts aanhouden. Zandstrandje én rustig!
I

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 21 september 2017

Ruime vernieuwde kamer met zeer goede bedden. Mooi zonnig terras. Vriendelijke eigenaars. Lekker restaurant. Vers en gevarieerd ontbijt. Bij mooi weer eet je buiten onder de bomen met gezellige verlichting. Prachtige locatie aan de baai van Fornells en Aiguablava. Gratis garage.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 mei 2017

Mooie ligging , heerlijk eten ! Vriendelijke mensen! Iedere dag schone badhanddoeken ! Roomservice en stomerij ! Leuk balkonnetje ! Mooie ligging ! Alleen voor volwassenen ! Geen lawaai ! Overdekte parkeergarage ! In een woord geweldig , we komen beslist een keer terug !

Datum van verblijf: mei 2017