Beoordeeld op 12 december 2017

Meer dan twintig jaar komen we in hotel Casablanca, Almuñecar op vakantie in de zomer. We hebben het hotel weten groeien, letterlijk en figuurlijk. Het werd steeds maar beter. Perfecte ontvangst, goede bediening, uitstekende ligging met heel mooi terras. Nog een echt familiebedrijf met een hart. Een pluim voor de uitstekende uitbaters.

Kamertip: Wij nemen altijd een kamer met balkon vooraan. Prachtig zicht op de zee en het pleintje aan de voorkant.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 maart 2017

Hier kom ik al van kinds af. Nu kom ik hier terug elk jaar. Je krijgt hier echt waar voor je geld. Propere, mooie kamers in een aparte en originele stijl. Als je kamer met balkon neemt dan moet je opleggen maar elke avond heb je dan zicht op het gezellige marktje dat vlak voor het hotel op het pleintje is gelegen. Hiervan kan ik echt genieten met een glaasje wijn. Ook ben je meteen aan het strand. Er zijn veel restaurants in de buurt... Je kan beneden ontbijten maar op de dijk kan je naar een plaatselijke churro bar gaan waar je 2 euro betaald voor een ontbijt. Het Stadje is ook vlakbij en zo gezellig.... !!!

Kamertip: Kamer met balkon
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

Ik kan dit hotel bij iedereen aanraden. Het is een familiebedrijf en het personeel is super vriendelijk! Kamers mooi en schoon. Ontbijt is goedkoop en lekker. Dineren in het hotel is super! Alles wordt met liefde gemaakt!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Verademing tussen alle grote hotels langs de kust. Hotel staat 100 m van twee stranden met een mooi pleintje er voor, waar je heerlijk kunt zitten op het terras van het hotel. Hotel is sfeervol Arabisch ingericht en de kamers zijn onverwacht modern en netjes. Vriendelijk personeel, Engels spreken over algemeen geen probleem. Ook het stadje is de moeite waard. Op 50 m is een vogel/cactus tuin, die zeer de moeite waard is.
Enige nadeel was de gehorigheid tussen de kamers onderling en ook de gang. Voor €20 extra heb je een kamer met balkon van waar je uitkijkt over zee.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel met ruime kamers. Let op, kamers met balkon aan de voorzijde zijn duurder. De prijs voor het ontbijt is niet een vast bedrag. Kopje koffie of thee met toast en glas jus d Orange kost ongeveer 4 euro.
Bij meerdere broodjes loopt prijs op.
Obers spreken Engels. Eigenaar niet. Ligging van hotel is prima, makkelijk te vinden en in voorseizoen voldoende parkeergelegenheid ( hoogseizoen onbekend)

Datum van verblijf: mei 2016