Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Expedia.com
84 US$
View deal
Gratis annuleren tot 23/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
84 US$
77 US$
View deal
BESPAAR 7 US$
Priceline
eDreams77 US$
Travelocity84 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (983)
Beoordelingen filteren
983 resultaten
Waardering van reizigers
355
334
166
71
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
355
334
166
71
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 983 beoordelingen
Beoordeeld op 23 december 2014 via mobiele applicatie

Vieze, ongezellige kamers. Kaal en kil hotel, slecht afgewerkt, sfeerloos. Nog geen 2 sterren waard. Mensen in ondergoed bij de lift. De "spa" wíllen we niet eens proberen.. Beddengoed binnenstebuiten, haren in badkamer..

Datum van verblijf: december 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank MoniqueSamSam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Esther S, jefa de Reservas van Hotel Granada Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2015
Google-vertaling

Dear customer,

It is important to us that our guests feel welcome and comfortable at our hotel. In this case, I can see that we didn't fulfill your expectations.
The behaviour of our customers is something that we can not control (as your comment about the elevator issue).
We would take into account your pointing out about some issues with the cleanliness of your room, for sure we will pass your comment to the department's manager in order to look over it.

It’s a shame that you didn't feel OK at our installations so we would like you to come back some other time in the future.
We thank you for your helpful criticism.

Regards,
Esther S.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2014 via mobiele applicatie

Hotel heeft alles wat moet. Enorme grote kamers. Maar wel redelijk ver overal af maar goed als vertrekbasis. Ontbijt uitgebreid maar niet gezellig. Dinner buffet idem. Raad aan om schuin tegenover te gaan eten. Dat restaurant staat wel niet vermeld in tripadvisor maar is goed en goedkoop

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Gerard G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 20 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2019

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken