“Mooie locatie met een brede waaier aan mogelijkheden”
Beoordeling van Casa Domingo

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Alora zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Casa Domingo
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Eco-leadersNiveau Brons
4 weken geleden beoordeeld

We hebben in deze B&B een mooie vakantie doorgebracht in augustus. Casa Domingo is een aangename locatie die ideaal gelegen is om Andalucïe te ontdekken.
Bovendien kregen we van Yves een overvloed aan info over alle faciliteiten van de regio : van wandelingen, gastronomie, culturele uitstappen tot festiviteiten.
Het aangeboden ontbijt was zeker in orde.
We zullen nog eens moeten terugkomen om dit allemaal te exploreren !

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

30 oktober 2017 beoordeeld

Ideale plek om Andalucía te ontdekken: op een steenworp van Malaga,Marbella, Rhoda, Caminho del Rey ... Bovendien heeft gastheer Yves een onuitputtelijke kennis van de streek, waardoor je op schitterende plekjes komt die je anders nooit zou ontdekken.
De B&B zelf heeft allles (het uitzicht! het ontbijt! het zwembad! de gastvrijheid!) wat een vakantie tot een heerlijke, zinnenprikkelende ervaring maakt

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
20 juli 2017 beoordeeld

De suite is ruim en voorzien van alle comfort en een verzorgd ontbijt. Zeer leuke en persoonlijke ontvangst met tal van tips en suggesties om te gaan bezichtigen met de nodige brochures en stadsplannetjes ter beschikking. Een beetje afgelegen, maar daardoor bijzonder geschikt als je eens een dagje wil luieren bij het mooie zwembad.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie , proper , gezellig , fijn ontbijt en Ives die zorgt voor een aangepast eitje en vers fruitsap , de rust , vogeltjes prachtig uitzicht en de nodige informatie voor de activiteit , enfin superfijne vakantie .

Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
23 mei 2017 beoordeeld

We komen hier voor de tweede keer en opnieuw hebben we genoten van de vele prachtige wandelingen die de gastheren hebben uitgeschreven voor hun gasten! Zowel wandelingen voor de geoefende wandelaar als voor de beginner en telkens in een schitterend landschap met berggeitjes, gieren, enz. die je zonder moeite voor je lens krijgt. Ook centraal gelegen voor uitstapjes naar Malaga, Ronda, de zee, Granada, Córdoba, enz. Geweldig uitzicht tijdens het uitgebreide ontbijt en een oogverblindende tuin en de gastheer vertelt je waar de lekkerste restaurantjes te vinden zijn!! Wat wil een mens nog meer !!!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Alora in overweging
op 13,1 km afstand
Hotel Antequera
nr. 2 van 15 in Antequera
882 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Casa Domingo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Domingo

Adres: Arroyo Cansino 4A | Alora, 29510 Alora, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Alora
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 3 hotels in Alora
Prijsklasse: 74 € - 84 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?